شهید قدس/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح: سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم/ حاج قاسم یک دیپلمات مقتدر بود

سردار اشتری با بیان اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم بود، گفت: اگر ابعاد مختلف زندگی سردار سلیمانی را از نظر اخلاص، تدین، مهربانی، شجاعت و استراتژیک بودن تببین کنیم، می‌بینیم که ایشان صرفا یک نظامی نبود، بلکه یک دیپلمات قوی بود.
کد خبر: ۶۴۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۴ - 14January 2024

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح: سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم بود/ حاج قاسم یک دیپلمات مقتدر بودسردار «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم بود، اظهار داشت: امروز شهید سلیمانی الگویی برای نیروهای مسلح کشورهای منطقه و جهان است.

سردار اشتری ادامه داد: حاج قاسم به دلیل رشادت، اخلاص و اینکه تمام وجودش را برای امنیت همه مردم، مسلمان و غیر مسلمان گذاشت افتخار مردم ایران، نیروهای مسلح و تمام آزادی‌خواهان جهان است.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اگر ابعاد مختلف زندگی سردار سلیمانی را از نظر اخلاص، تدین، مهربانی، شجاعت و استراتژیک بودن تببین کنیم می‌بینیم که ایشان صرفا یک نظامی نبود بلکه یک دیپلمات قوی بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «مکتب سردار سلیمانی» افزود: در مکتب شهید سلیمانی یک نوجوان و جوان، پیرمرد و پیرزن، نظامی و غیر نظامی می‌تواند حضور داشته باشد و از ابعاد مختلف زندگی ایشان درس بگیرد و راهی که شهید سلیمانی رفته است را طی کند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: این مکتب تا زمانی که در جمهوری اسلامی ایران و در بین جوانان ما زنده و الگو باشد ما همه جا پیروز هستیم و موفقیت پی در پی خواهیم داشت.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: امروز مردم با پیروی از امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدا و به خصوص سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه سربلند و پیروز خواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار