فرماندار آبدانان در پیامی مطرح کرد؛

رجب ماه رحمت خداوند برای بندگان است

«رحمانی» با صدور پیامی فرا رسیدن ماه رجب و میلاد باسعادت امام محمد باقر را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ - 13January 2024
رجب ماه رحمت خداوند برای بندگان است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «محمد رحمانی» فرماندار آبدانان پیامی فرا رسیدن ماه رجب و میلاد باسعادت امام محمد باقر را تبریک گفت. 
 
در این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: رجب، ریزان نامیده شده است، چرا که در این ماه، رحمت خداوند بر امت من فرو می‌ریزد. ” رجب از راه می‌رسد، قدر حضورش را بدانید که ناگاه خواهیم دید در حال وداع است.
 
ماه رجب فصل روئیدن جوانه‌های عاشقانه زیستن و ماه شست و شوی دل و جان از زنگار‌های گناه و غفلت، و آماده شدن برای ورود به ضیافت الله اعظم است.
 
روز اول این ماه مصادف با میلاد پر برکت پنجمین ستاره آسمان امامت و ولایت امام محمد باقر (ع) مخزن الاسرار توحید و کاشف علوم دین و شکافنده دانش نبوی و وارث علم علوی است. امام محمد باقر (ع) با بنیان گذاری نهضت علمی علوی بر تمامی گنجینه دانش مسلمانان افزوده و فصل جدیدی را فراروی تاریخ اسلام گشودند.
 
اینجانب حلول ماه مبارک رجب المرجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه‌تکانی دل‌ها و فرارسیدن سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) را به همه ملت بزرگوار ایران به ویژه شهروندان شریف شهرستان آبدانان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است که بتوانیم از فیوضات این ماه عظیم بهره کافی و وافی را ببریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار