حضور حداکثری اقتدار ملی/ استاندار ایلام؛

عدالت محوری و پرهیز از جانبداری‌ در انتخابات ضروری است

«بهرام‌نیا» گفت: از امکانات باید از قبل هماهنگ شود و در راستای عدالت‌محوری و به دور از جانبداری به همراه رعایت حق و حقوق بیت‌المال باشد، انتخابات باید با هماهنگی قبلی باشد.
کد خبر: ۶۴۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ - 13January 2024
عدالت محوری و پرهیز از جانبداری‌ در انتخابات ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز شنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: برگزاری جلسات مرتبط با انتخابات، لازمه برگزاری یک انتخابات باشکوه خواهد بود و به هر میزان که هماهنگی در جهت هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات افزایش یابد، به‌همان اندازه نیز انتخابات باشکوهی رقم خواهد خورد. 
 
وی افزود: ممکن است به دلیل عدم آگاهی کامل با قوانین، حقی از فردی ضایع شود و یا بالعکس، لذا آشنایی کامل با قوانین و اطلاعاتِ درست، می‌تواند انتخاباتی با مشارکت حداکثری، سالم، رقابتی و توأم با امنیت کامل را رقم بزند.
 
«بهرام‌نیا» افزود: می‌طلبد در راستای تحقق عدالت در انتخابات، این موضوع نصب العین همه تصمیم‌گیران و مدیران مربوطه قرار گیرد تا زمینه استفاده مساوی و عادلانه از امکانات دولتی فراهم و ساماندهی شود.
 
نماینده دولت در استان ادامه داد: استفاده از امکانات باید از قبل هماهنگ شود و در راستای عدالت‌محوری وبه دور از جانبداری به همراه رعایت حق و حقوق بیت‌المال باشد، لذا هر گونه استفاده از امکانات دولتی در ایام انتخابات باید با هماهنگی قبلی باشد.
 
وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی چنانچه امکاناتی دارند، باید این امکانات را به ستاد انتخابات استان اطلاع‌رسانی کنند تا با توجه به امکانات موجود برای استفاده کاندیدا‌ها برنامه‌ریزی شود تا از امکانات سوءاستفاده نشود.
 
استاندار ایلام اضافه کرد: شرایط خوبی برای تبلیغات کاندیدا‌ها در ایام انتخابات پیش بینی و فراهم شده است، چه در فضای مجازی و چه در رسانه ملی و استانی و اخیراً نیز دو کانال ویژه انتخابات در صدا و سیمای مرکز ایلام راه اندازی شده است که از اقدامات خوب نظام برای کاندیدا‌ها در این ایام به شمار می‌رود تا برنامه‌های خود را مطرح کنند و مردم براساس شایسته محوری که مد نظر نظام و حاکمیت است، فرد اصلح را انتخاب کنند؛ لذا تبلیغات بر روی دیوار و یا نیوجرسی محلی از اعراب نخواهد داشت و هیچ توجیهی برای هیچ کاندیدایی، باقی نمی‌ماند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار