استاندار کردستان تاکید کرد؛

لزوم برخورد قاطعانه با سارقان و خریداران اموال مسروقه

«زارعی کوشا» گفت: برخورد قاطعانه با افراد سارق و مالخر و دیگر مجرمانی که امنیت شهر و جامعه را هدف قرارداده‌اند در راستای کاهش انگیزه برای سرقت، با طرح و برنامه‌ریزی مناسب، انجام شود.
کد خبر: ۶۴۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ - 13January 2024

لزوم برخورد قاطعانه با سارقان و خریداران اموال مسروقه //// سلام، اسم خودم (خبرنگار) را برای درج در سامانه رسانه های جامع کشوری در انتهای این خبر نوشتم، لطفا آن را پاک نکنید////به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان امروز در جلسه قرارگاه مقابله با سرقت کردستان با تاکید بر اینکه در بحث سرقت علاوه بر برخورد با سارق با مالخران اموال مسروقه برخورد جدی شود، اظهار داشت: برخورد قاطعانه با افراد سارق و مالخر و دیگر مجرمانی که امنیت شهر و جامعه را هدف قرارداده‌اند در راستای کاهش انگیزه برای سرقت، با طرح و برنامه‌ریزی مناسب، انجام شود و اقدامات لازم جهت مقابله با این افراد در دستور کار قرار گیرد.

وی بر برخورد قاطعانه با خریداران اموال مسروقه موسوم به مالخران و ساماندهی اصنافی که اجناس دست دوم را خریداری می‌کنند تاکید کرد و افزود: در راستای کاهش انگیزه برای سرقت، ضروری است تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع سرقت در زمینه‌های مختلف در استان باید اندیشیده شود.

زارعی کوشا مبارزه با سرقت را از اولویت‌های اصلی پلیس و متولیان امر عنوان کرد و گفت: در اماکن عمومی و خصوصی، نصب دوربین و تجهیزات مناسب زمینه کاهش سرقت را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: تدابیر لازم برای جلوگیری از وقوع سرقت در راستای آرامش و امنیت شهروندان مهم است.

استاندار کردستان تبدیل کابل‌های مسی به کابل‌های خود نگهدار از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان را اقدام خوب و کارآمدی خواند و خاطرنشان کرد: این کار زمینه سرقت را در عمل از بین برده و موجب شده بخشی از آمار سرقت کاهش یابد که قابل تحسین است.

وی تجهیز و نصب دوربین در محورهای، شهری، روستایی و مواصلاتی در زمینه پیشگیری از سرقت تابلو در راه‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی را نیازمند تدابیر ویژه برشمرد و ادامه داد: همکاران در حوزه راهداری و دبیر قرارگاه مقابله با سرقت مکلف هستند همه دستگاه‌ها را به ارائه گزارش تفصیلی برای نتیجه مناسب و تحقق اهداف برتر در این زمینه، مجاب کنند.

زارعی کوشا در بخش پایانی سخنان خود به ساماندهی معتادان متهاجر اشاره کرد و یادآور شد: کمپ ماده ۱۶ تاثیر بسزایی در ساماندهی معتادان متجاهر دارد و پرداخت مطالبات کمپ‌ها و تقویت اماکن نگهداری معتادان متجاهر با توجه به قرار گرفتن در فصل زمستان و نیاز به سرپناه، ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار