مدیر مرکز امور بانوان وخانواده بنیاد کرامت رضوی:

ابعاد زندگی حضرت فاطمه (س) کامل‌ترین الگو برای رشد زنان در جامعه است

«دژبرد» گفت: ابعاد زندگی حضرت فاطمه (س) کامل‌ترین الگو برای رشد زنان در زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی است.
کد خبر: ۶۴۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 14January 2024

ابعاد زندگی حضرت فاطمه (س) کامل‌ترین الگو برای رشد زنان در جامعه است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «فاطمه دژبرد» مدیر مرکز امور بانوان وخانواده بنیاد کرامت رضوی در همایش بانوان حریم عاشقی در تالار وحدت ارومیه اظهار داشت: وظیفه و رسالت اصلی زن طبق آموزه‌های ناب اسلامی، مادری و تربیت فرزندانی برای آینده جامعه اسلامی است، اما در کنار این وظیفه در سایر ابعاد نیز با تاسی از حضرت فاطمه (س) باید فعال باشد.

وی به شیوه تربیتی حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و ادامه داد: آن بانوی بی نظیر در فرزند پروری به زیباترین شکل عمل می‌کرد چنان که فرزندان خود امام حسن وامام حسین (ع) را برای آشنایی با فن بیان وآموزه‌های دینی به مسجد می‌فرستاد و در حوزه‌های دیگر نیز با دقت تربیت‌های لازم را انجام می‌داد.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی افزود: حضرت فاطمه (س) ام ابی‌ها بود، ولی در کنار آن مسئولیت اجتماعی را پذیرا شده و در این عرصه نیز پیشتاز بود.

دژبرد ابراز داشت: باید با استفاده از این الگوی والامقام در زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی پرتلاش بوده و با همه توان در راستای رشد جامعه گام برداریم.

در این همایش از برخی زنان نخبه استان درحوزه‌های مختلف، مادران و خواهران شهدا، مدال آوران، دختر شهیده سلامت و از برخی عکاسان رسانه‌ای با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار