دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق:

مقاومت فلسطین از حمایت مردم مسلمان کشور‌های مختلف برخوردار است

شیخ خزعلی گفت: تا امروز گروه‌های مختلف عراقی نیز موضع شرافتمندانه‌ای را در حمایت از فلسطین اتخاذ کرده‌اند و شاهد هستیم که مقاومت فلسطین از حمایت مردم مسلمان کشور‌های مختلف از جمله عراق برخوردار شده است.
کد خبر: ۶۴۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ - 14January 2024

مقاومت فلسطین از حمایت مردم مسلمان کشور‌های مختلف برخوردار استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «شیخ قیس خزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در همایش بین المللی «طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» که امروز برگزار شد در سخنانی، اظهار داشت: ما امروز در شرایط بسیار حساس و تاریخی به سر می‌بریم. شرایطی که در آن شاهد نبرد حقیقی مابین جبهه حق و جبهه باطل هستیم.

شیخ خزعلی افزود: امروز همه مسلمانان در سراسر دنیا چشم دوخته‌اند تا حق، حقانیت خود را اثبات کند و در این راستا هم موضع مردم عراق در رابطه با فلسطین ثابت است و هیچگاه تغییر نکرده و نخواهد هم کرد.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با اشاره به فتوای آیت‌الله سیستانی، مرجع شیعیان عراق در حمایت از مقاومت فلسطین ادامه داد: فتوای این مرجع عالی شیعیان عراق نشان دهنده این موضوع بسیار مهم است که مردم عراق قصد دارند در برابر دشمنان خود بایستند و حامی مقاومت و ملت فلسطین هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تا امروز گروه‌های مختلف عراقی نیز موضع شرافتمندانه‌ای را در حمایت از فلسطین اتخاذ کرده‌اند و شاهد هستیم که مقاومت فلسطین از حمایت مردم مسلمان کشور‌های مختلف از جمله عراق برخوردار شده است.

شیخ خزعلی همچنین تصریح کرد: امروز تحولات این روز‌های منطقه و جنگ غزه گویای این است که صهیونیست‌ها در حال ضعف هستند و به دنبال تاکتیکی می‌گردند تا بتوانند در برابر طوفان مقاومت به طور موقت مقاومت کرده و بایستند.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز شاهد حمایت سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی هستیم. این در حالی است که جنایت‌های این رژیم امروز دیگر برای همه جهانیان روشن شده است؛ لذا در برابر این جنایات سکوت نخواهند کرد.

وی در پایان تصریح کرد: این وعده خداوند است که اگر انسان‌های صادق بخواهند بر اساس منطق راه خود را پیش ببرند و برحقانیت خود پافشاری کنند، پیروزی محقق خواهد شد و این وعده تغییر ناپذیر خداوند است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار