شهید قدس/ فرماندار تفرش:

مکتب حاج قاسم سلیمانی، شهیدپرور است

اتابکی گفت: یکی از افرادی که ذیل مکتب امام خمینی (ره) حرکت کرد شهید حاج قاسم سلیمانی است که به دلیل شاخص‌های متعدد، این شهید را نباید یک فرد تلقی کرد بلکه به عنوان یک مکتب باید دید.
کد خبر: ۶۴۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 14January 2024

مکتب حاج قاسم سلیمانی، شهیدپرور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «جواد اتابکی» فرماندار شهرستان تفرش امروز در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: امروز حاج قاسم سلیمانی به یک مکتب تبدیل شده است و این فرهنگ تمام نشدنی است، سردار حاج قاسم سلیمانی، سربازی مخلص و انسان وارسته و زاهد پیشه‌ای در راه خدا بود که توانست جهانی را دگرگون کند.

وی گفت:‌ یکی از مکاتب اثرگذار در عصر حاضر، مکتب انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام خمینی (ره) است. افراد فراوانی تحت تاثیر این مکتب حرکات خود را انجام داده‌اند و برخی از آن‌ها به علت گستردگی و نفوذ حرکت خود دارای مکتبی ذیل مکتب حضرت امام (ره) هستند.

وی ادامه داد: یکی از افرادی که ذیل مکتب امام حرکت کرد شهید حاج قاسم سلیمانی است، که به دلیل شاخص‌های متعدد این شهید عزیز، مقام معظم رهبری تاکید دارند که ایشان را تحت عنوان یک فرد ندیده و به عنوان یک مکتب باید دید.

فرماندار تفرش به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص مکتب حاج قاسم می‌فرمایند: «یک جمله عرض کردیم، گفتیم «مکتب سلیمانی». شهید سلیمانی یک مکتب شد یا یک مکتب بود و اگر بخواهیم آن چیزی را که اسمش را می‌گذاریم «مکتب سلیمانی»، در یکی دو جمله‌ی کوتاه تبیین کنیم، باید بگوییم این مکتب عبارت است از «صدق» و «اخلاص». این دو کلمه در واقع عنوان و نماد و نمایه‌ی مکتب سلیمانی است.»

وی بیان داشت: مکتب سلیمانی امروز، مکتب بزرگی است که بر گرفته از ولایت مداری و استکبار ستیزی آن شهید است می‌تواند هر یک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار