در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون تربیت و آموزش ارتش: جزئیات دوره‌های آموزشی ارتش/ فرآیند آموزش در ارتش ۱۰ ساله است

امیر سرتیپ «شیخ» گفت: مجموعه تربیت و آموزش در ارتش، دوره‌های کامل و جامع ورزشی، جسمانی، روحی، روانی، اعتقادی، تخصصی، علم و دانش را پوشش می‌دهد.
کد خبر: ۶۴۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵ - 15January 2024

معاون تربیت و آموزش ارتش: نظام آموزشی ارتش فرآیند تبدیل علم به دانش، دانش به تخصص، تخصص به مهارت و مهارت برای انجام ماموریت را مدیریت می‌کندامیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه نظام آموزشی ارتش از دانشجویان جدیدالورود تا فرماندهان را تحت پوشش قرار می‌دهد، اظهار داشت: نظام آموزشی ارتش به گونه‌ای است که در چرخه کامل خدمت نیرو‌ها، ۱۰ سال آن را پوشش می‌دهد.

امیر سرتیپ شیخ با بیان اینکه هر درجه و مقطعی در دانشگاه‌های افسری ارتش، آموزش‌های خاص خود را دارد، افزود: هر افسر و درجه‌دار در ارتش جمهوری اسلامی ایران برای توانمندسازی و متناسب با حوزه‌های مورد نیاز پیش رو، ۱۰ سال زیر چتر آموزش قرار دارد و ۲۰ سال خدمت می‌کند.

معاون تربیت و آموزش ارتش درباره جزئیات دوره‌های جامع تربیت و آموزش در این سازمان گفت: مجموعه تربیت و آموزش در ارتش، دوره‌های کامل و جامع ورزشی، جسمانی، روحی، روانی، اعتقادی، تخصصی، علم و دانش را پوشش می‌دهد.

امیر شیخ خاطرنشان کرد: نظام آموزشی ارتش فرآیند تبدیل علم به دانش، دانش به تخصص، تخصص به مهارت و مهارت برای انجام مأموریت را مدیریت می‌کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار