معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس:

نیکوکاران فارس به نیازمندان ۴۵۲ میلیارد ریالی کمک کردند

«علوی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از پرداخت ۴۵۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال صدقه توسط مردم نیکوکار استان طی سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ - 14January 2024

نیکوکاران فارس به نیازمندان ۴۵۲ میلیارد ریالی کمک کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «یوسف علوی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، ۲۴ دی‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم استان فارس در انجام امور خیر الگو و پیشگام هستند، اظهار داشت: در ۸ ماه سال ۱۴۰۲، ۴۵۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال صدقه توسط مردم از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

وی از رشد ۳۸ درصدی میزان صدقات پرداخت شده در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: هم‌اکنون ۴۶۵ هزار و ۳۶۰ مشترک صندوق صدقات در استان فارس وجود دارد.

علوی در عین حال این نکته را یادآور شد: در راستای اعتماد سازی و تسریع در دریافت امانات مردم در قالب صدقه پیشنهاد می شود از درگاه اینترنتی USSD و با شماره گیری #۰۷۱*۸۸۷۷*کمک های خود را پرداخت و با اعلام مبلغ و زمان مشخص، گزارش عملکرد دریافت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اظهار کرد: درآمد صدقات  و کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان نسبت به سال گذشته، ۷۱ رشد داشته است که این امر بیانگر اعتماد و مشارکت بالای مردم در انجام کار خیر و همراهی این نهاد دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار