هزاران پاکستانی علیه نسل‌کشی در غزه تظاهرات کردند

هزاران نفر از شهروندان پاکستانی علیه نسل‌کشی در غزه و ادامه جنگ دست به تظاهرات زدند.
کد خبر: ۶۴۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ - 15January 2024

هزاران پاکستانی علیه نسل‌کشی در غزه تظاهرات کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران پاکستانی روز یکشنبه در شهر بندری کراچی دست به تظاهرات زده و خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند و از آفریقای جنوبی به دلیل کشاندن رژیم صهیونیستی پای میز محاکمه در دیوان دادگستری بین‌المللی به خاطر نسل‌کشی مردم غزه تشکر کردند.

هزاران نفر در این تظاهرات شرکت داشتند.

آن طرف دنیا نیز، هزاران آمریکایی‌های معترض به جنگ در غزه و حمایت‌های واشنگتن از اشغالگران اسراییلی مقابل کاخ سفید دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات کنندگان با در دست داشتن بنر‌هایی همچون «به جو (بایدن) نسل‌کش رأی نمی‌دهیم»، «دست‌های بایدن خونی است» و «بگذار غزه زنده بماند» به بایدن به خاطر حمایت از جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه هشدار دادند که انتخابات مجددی در کار نخواهد بود و او در انتخابات آینده پیروز نخواهد شد.

جنگ در جنوب غزه نیز با شدت تمام ادامه دارد و گردان‌های مقاومت ملی نیرو‌های شهید عمر القاسم اعلام کردند که وارد درگیری‌های شدیدی با اشغالگران اسراییلی در محور جوره اللوت و بطن السمین در خان یونس شده و در مسیر یک گشتی اسراییلی هم یک بمب منفجر کرده که طی آن تعدادی از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار