حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

راهکار عبور از بحران‌ها و مشکلات حضور در انتخابات است

سرهنگ پاسدار کریمی گفت: شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات، آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایرانی است.
کد خبر: ۶۴۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ - 15January 2024

راهکار عبور از بحران ها و مشکلات حضور در انتخابات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در خصوص حضور مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایرانی است.

وی گفت: امروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

سرهنگ کریمی عنوان کرد: شرکت در انتخابات و گزینش خوب و آگاهانه وظیفه ی همه ی ماست، راهکار عبور از بحران ها و مشکلات حضور در انتخابات است. دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی دارند. مردم همه در انتخابات شرکت کنند، پرشور شرکت کنند، آگاهانه شرکت کنند، فکر کنند، تحقیق کنند و آن کسی را که می‌خواهند انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: تلاش دشمن کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات است اما مردم باید کاری کنند که بازهم دشمنان در محاسبات خود دچار اشتباه و ناامیدتر از همیشه شوند. برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید با ارزیابی درست حضور مردم را با شکوه کرد، در این راه نقش ایمان و امید قوی در میان مردم می‌تواند جدی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار