فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

خوزستان محور وحدت و اتحاد ملت ایران است

سردار شاهوارپور گفت: استان خوزستان رنگین کمان اقوام است و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، خوزستان محور وحدت و اتحاد ملت ایران است.
کد خبر: ۶۴۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ - 15January 2024

خوزستان محور وحدت و اتحاد ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، یادواره شهدای شهرستان ایذه امروز در استقبال از کنگره ملی شهدای خوزستان در این شهر تاریخی برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در مراسم سومین یادواره شهدای شهرستان ایذه اظهار داشت: امروز شهدا الگو و سرمشق همه ما هستند.

وی افزود: شهیدان با مجاهدت و ایثارگری‌های خود افتخار و حماسه آفریدند و امنیت و آسایش امروز ما مرهون شهدای گرانقدر است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه، گفت: در سالروز شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی»، مزدوران خود فروخته استکبار جهانی با جنایت تروریستی جمعی از هموطنان‌مان را به شهادت رساندند ولی ملت ما همیشه پایدار و استوار به مسیر باصلابت خود ادامه می‌دهد.

سردار شاهوارپور بیان داشت: استان خوزستان رنگین کمان اقوام است و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، خوزستان محور وحدت و اتحاد ملت ایران است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های مردم ایذه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای این شهرستان را گرامی داشت و یادآور شد: در استقبال از کنگره ملی شهدای خوزستان در اسفند ماه یادواره‌های شهدای دزفول و آبادان برگزار و امروز نیز در خدمت مردم ولایی ایذه بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار