در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه (س) نزسا؛

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: خدمت به مردم مصداق پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: خدمت به مردم خوب، خونگرم و قدرشناس مصداق پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ - 15January 2024

خدمت به مردم مصداق پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی است/ نیروی زمینی سپاه در مردمیاری و محرومیت زدایی نقش مهمی داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی حضرت فاطمه (س) که به همت معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی در منطقه محروم روستای «گوری» شهرستان قشم مستقر شده است، خدمت‌رسانی به مردم را از رسالت‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: این حضور حاشیه‌هایی زیبا‌تر از متن دارد و یکی از آن‌ها همین است که معاونت بهداری رزمی امکانات فوق‌العاده‌ای را در جهت خدمت به مردم، یکجا جمع کرده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اهمیت مردم‌یاری در نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: بیمارستان این نیرو در روستای «گوری» جزیره قشم با امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد، دقیقاً مشابه یک بیمارستان مجهز در پایتخت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: خدمت به مردم خوب، خونگرم و قدرشناس مصداق پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی محسوب می‌شود؛ زیرا بهترین عبادت تحول‌آفرین، خدمت به مردم است و این مهم توسط پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) بار‌ها توصیه شده است.

وی با اشاره به خدمات وسیع نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور گفت: این نیرو علاوه بر تأمین امنیت در مرزها، خدمات مختلفی از جمله راه و جاده‌سازی، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، ساخت بیمارستان، مسکن محرومین و... را هم دارند که نشان می‌دهد نیروی زمینی سپاه در مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی نیز نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها