رئیس پلیس پیشگیری فراجا:

گسترش کلانتری، پاسگاه‌ها و بخش‌های انتظامی ارتقاء امنیت را در پی دارد

سردار مویدی گفت: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس پیشگیری، ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها است و اگر کلانتری و پاسگاه‌ها و بخش‌های انتظامی گسترش یابند، نیروی انتظامی و امنیت ارتقاء پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۴۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ - 15January 2024

گسترش کلانتری، پاسگاه‌ها و بخش‌های انتظامی ارتقاء امنیت را در پی داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «علی مؤیدی» رئیس پلیس پیشگیری فراجا اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس پیشگیری، ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها است که اگر کلانتری و پاسگاه‌ها و بخش‌های انتظامی گسترش یابند، انتظامی و امنیت ارتقاء پیدا می‌کند.

وی با اشاره به راهبرد‌های اصلی پلیس پیشگیری، تصریح کرد: هوشمندسازی، توانمندسازی و اشراف اطلاعاتی از راهبرد‌های اصلی پلیس پیشگیری فراجا است که با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: در برنامه هفتم توسعه، استقرار نظم و امنیت عمومی، امنیت ذهنی و عینی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی فراجا دنبال می‌شود که اگر این امور محقق شوند، نقشه راه را به خوبی پیش برده‌ایم.

سردار مؤیدی اولویت‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳ را تحول کلانتری‌ها و پاسگاه ها، پیشگیری از جرم و مسئول سازی، هوشمندسازی، آموزش، توسعه یگان امداد و... عنوان کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا اشراف اطلاعاتی در فراجا را بسیار مهم دانست و گفت: کار کلانتری و پاسگاه‌ها و بخش‌های انتظامی، در صحنه حضور داشتن و قدم زدن در کوچه پس کوچه‌ها است و این در کنار مردم بودن و ارتباط برقرار کردن با مردم، اطلاعاتی را به ما می‌دهد که اگر دقیق‌ترین سیستم‌ها را نیز پایش کنیم آن یافته‌ها به دست نمی‌آید، این موضوع ابتدا باید در پلیس پیشگیری درک شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار