با حضور سران عشایر؛

اولین یادواره شهدای فراجا در شهرستان رامشیر برگزار شد

اولین یادواره شهدای سرافراز فراجا در شهرستان رامشیر با حضور فرماندهان نظامی وانتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، آحاد مردم و عشایر رامشیر و روستاهای حومه برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ - 15January 2024

اولین یادواره شهدای فراجا در شهرستان رامشیر برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، اولین یادواره شهدای سرافراز فراجا در شهرستان رامشیر امروز با حضور فرماندهان نظامی وانتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، آحاد مردم و عشایر رامشیر و روستاهای حومه برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار «سیدعارف سیاحی»، فرمانده انتظامی رامشیر در این یادواره اظهار داشت: بدون تردید سربازان و فرزندان ملت ایران اسلامی در یگان ویژه برای تامین امنیت و آرامش در کشور شبانه روز در حال خدمت بوده و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذاری نمی‌کنند.

وی برگزاری این یادواره را نشانه تبعیت از اوامر فرماندهی کل قوا دانست و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند، برگزاری یادواره‌های شهدا باید به صورت مستمر و در برهه‌های مختلف و ایام سال برگزار شود تا فرهنگ ایثار و شهادت هر چه بیشتر و بهتر در جامعه گسترش یابد.

سیاحی گفت: بر همین مبنا یگان ویژه فراجا در لبیک به اوامر حکیمانه رهبری، یادواره شهدای خود را در شهرستان رامشیر برگزار کرده است تا ضمن آشنایی جوانان با راز و رمز زندگانی شهدا، برای شناساندن ابعاد شخصیتی و منشِ جهادی شهدا گام‌هایی هر چند کوچک، اما متعهدانه و از دل و جان برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار