شهردار اهواز:

تنها راه مبارزه با دشمنان مقاومت به سبک جمهوری اسلامی است

امینی گفت: قدرت جمهوری اسلامی و توسعه آن در دنیا برگرفته از مکتب و روش مبارزه و استقامت است.
کد خبر: ۶۴۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 15January 2024

تنها راه مبارزه با دشمنان مقاومت به سبک جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «رضا امینی» شهردار اهواز امروز در آئین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیت، فرهنگیان و سایر قشرهای مردم شهر اهواز با شور و حال خاصی در پارک صداقت منطقه باهنر اهواز به خاک سپرده شد، اظهار داشت: قدرت جمهوری اسلامی و توسعه آن در دنیا برگرفته از مکتب و روش مبارزه و استقامت است. امروز تنها راه مبارزه با دشمنان، مقاومت به سبک جمهوری اسلامی بوده که به خوبی در منطقه توسعه پیدا کرده است.

وی افزود: مردم فلسطین و غزه در مقابل دشمنان از تمام جان و دارایی خود می‌گذرند و انشالله پیروزی نهایی از آن این ملت است. مردمی که با سنگ و تیر و کمان در مقابل دشمن مقاومت می‌کردند امروز با موشک و پهپاد دشمن را به زانو در آورده‌اند.

شهردار اهواز گفت: مردم ایران در تمام دوران انقلاب اسلامی، بزرگترین پشتیبان حاکمیت بودند لذا وظیفه خود می‌دانیم که از آنها حمایت کنیم.

امینی توسعه فرهنگ جهاد و شهادت را جزو رسالت شهرداری اهواز دانست و یادآور شد: یادمان‌های شهدای گمنام، پشتوانه‌های محکمی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار