ما متحدیم/ فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین خبر داد؛

اعزام بیش از یک هزار نفر دانش آموز قزوینی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

سرهنگ حیدری گفت: از آغاز اعزام کاروان راهیان نور تا کنون یک هزار نفر از دانش‌آموزان توسط ناحیه امام حسن مجتبی علیه‌السلام به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند. در هفته آینده نیز ۱۰ اتوبوس از برادران دانش‌آموز اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۶۴۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ - 15January 2024

اعزام بیش از یکهزار نفر دانش آموز قزوینی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین، با حضور در منطقه عملیاتی و یادمان شهدا به بیان ضرورت حضور در یادمان شهدا پرداخت و اظهار داشت: از مهم‌ترین مسائلی که گریبانگیر جامعه و جوانان ما شده، تهاجم فرهنگی است.   

وی گفت: یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، گرامی داشتن یاد شهدا و ارتباط گرفتن با آنهاست. حضور در کاروان راهیان نور و یادمان شهدا، موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی برای نظام و انقلاب اسلامی ایران است و این امر تاثیر بسزایی در جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان دارد. حضور در این یادمان‌ها منشأ خیر و برکت برای جامعه اسلامی است. 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در ادامه حس و حال معنوی کاروان راهیان نور را توصیف کرد و افزود: شهدا حلقه وصل به اولیای الهی هستند، با حضور در مناطق عملیاتی و یادمان‌ها، ارتباط با شهدا پررنگ‌تر شده و باعث ایجاد حس معنویت در انسان می‌شود. همین فضای معنوی ایجاد شده، در بازگشت به روزمرگی زندگی، عامل بازدارندگی در مقابل گناهان دارد. 

سرهنگ حیدری در پایان سخنان خود به ارائه آمار کاروان‌های اعزامی راهیان نور پرداخت و گفت: از آغاز اعزام کاروان راهیان نور تا کنون یکهزار نفر از دانش آموزان توسط ناحیه امام حسن مجتبی علیه السلام به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند. در هفته آینده نیز ۱۰ اتوبوس از برادران دانش آموز اعزام خواهند شد. در ادامه هم ۲۰ اتوبوس از حوزه‌های مساجد و محلات راهی مناطق عملیاتی و یادمان شهدا خواهند شد. در مجموع ناحیه امام حسن مجتبی علیه السلام بیش از ۳۵۰۰ نفر را اعزام خواهد کرد و ان شاالله این تعداد، به عنوان سفیران شهدا در جامعه در نشر و پخش وصایا و آرمان‌های شهدا گام بر خواهند داشت.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار