برای اولین بار صورت گرفت؛

انهدام مقر تروریست‌ها با شلیک موشک از جنوب غربی ایران

موشک‌هایی که بامداد امروز مقر تروریست‌های ساکن در سوریه را منهدم ساخت برای اولین بار از جنوب غربی کشورمان توسط سپاه شلیک و به محل مورد نظر اصابت کرد.
کد خبر: ۶۴۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ - 16January 2024

انهدام مقر تروریست‌ها با شلیک موشک از جنوب غربی ایرانگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای پاسخ به مطالبه فرمانده معظم کل قوا که به مناسبت ترور جمعی از زائران گلزار شهدای کرمان صادر فرمودند و طی آن عنوان کردند «چه دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان و چه مغز‌های مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم‌اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود» و نیز درخواست عمومی مردم مبنی بر انتقام از جنایتکاران، بامداد امروز (سه‌شنبه) چندین مرکز وابسته به رژیم صهیونیستی در منطقه را موشک باران کردند.

در این اقدام انتقامی علیه تروریست‌های وابسته با رژیم صهیونیستی برای اولین بار موشک‌ها از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری واقع در جنوب غربی ایران شلیک شدند و با موفقیت مقر‌ها و مواضع گروهک‌های تروریستی موسوم به «تحریرالشام» (جبهه النصره) و «حزب اسلامی ترکستانی» را در منطقه «جبل السماق» و اطراف شهرک «حارم» در شهر «ادلب» سوریه که در شمال غربی این کشور است، مورد اصابت دقیق قرار دادند.

سپاه در این عملیات از موشک‌های بالستیک خانواده «فاتح» برای انهدام مقر تروریست‌ها استفاده کرده است؛ موشک‌های بالستیک خانواده «فاتح» پیش از این نیز برای مورد اصابت قرار دادن مقر تروریست‌های ساکن در شمال عراق و سوریه استفاده شده بود.

منطقه مورد هدف به این دلیل مورد اصابت قرار گرفته که تروریست‌های موسوم به «داعش خراسان» پس از فراگیری آموزش‌های لازم از این منطقه بوسیله آمریکایی‌ها به افغانستان منتقل می‌شوند تا از این منطقه با نفوذ به داخل ایران اقدامات تروریستی مشابه آنچه در کرمان انجام دادند را صورت دهند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار