حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

عمل به قانون راه هر شائبه را در انتخابات سد می‌کند

نظری گفت: دولت تنها برگزارکننده انتخابات است و فرد خاصی مدنظر دولت قرار ندارد، در انتخابات مجلس شورای اسلامی جانبداری از کسی نخواهیم داشت و قانون مسیر را برای ما روشن کرده است.
کد خبر: ۶۴۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ - 16January 2024

عمل به قانون راه هر شائبه را در انتخابات سد می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در نشست هم‌اندیشی معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری‌های استان مرکزی اظهار داشت: امسال قانون انتخابات به‌روزرسانی شده و تغییراتی داشته است، برای اینکه اتفاقات خوبی را شاهد باشیم باید به مُر قانون عمل شود و عمل به مُر قانون نیازمند این است که به قانون اشرافیت کامل داشته باشیم.

وی گفت: دولت تنها برگزارکننده انتخابات است و فرد خاصی مدنظر دولت قرار ندارد، در انتخابات مجلس شورای اسلامی جانبداری از کسی نخواهیم داشت و قانون مسیر را برای ما روشن کرده است. معاونان سیاسی فرمانداران زحمات زیادی در انتخابات بر دوش دارند و ممکن است بر اساس تعدد وظایف، نقش آن‌ها به خوبی دیده نشده باشد اما کار سختی در پیش دارند.

نظری ادامه داد: معاونان فرمانداران باید توجه داشته باشند انتساب به فرد، جناح و گروه ولو در حد یک اشاره و در حد یک جلسه و نشست با یک نامزد انتخاباتی می‌تواند شائبه برانگیز باشد لذا تمام تلاش ما این است که راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در انتخابات پیش‌رو نصب العین مسئولین قرار گیرد.

وی تأکید کرد: لازم است همه حوزه‌های اخذ رأی توسط معاونان فرمانداران سرکشی شود و آخرین وضعیت میدانی حوزه‌های اخذ رأی مورد بررسی قرار گیرد. عوامل اجرایی شعب باید به صورتی مشخص شوند که با یک و نیم برابر ظرفیت آماده برگزاری انتخابات باشیم تا اگر یکی از عوامل در روز انتخابات یا پیش از آن نتوانست حضور پیدا کند فرد جایگزین پیش‌بینی شده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها