در بیانیه مشترک اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در حمایت از حمله موشکی موفق سپاه؛

قطع شریان اقتصادی رژیم صهیونیستی مورد انتظار است

اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در بیانیه‌ای بر قطع شریان اقتصادی رژیم منحوس صهیونیستی و عوامل تکفیری این رژیم به ویژه داعش تاکید کردند.
کد خبر: ۶۴۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 16January 2024

قطع شریان اقتصادی رژیم صهیونیستی مورد انتظار استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در حمایت از حمله موشکی موفق و غرورآفرین سپاه پاسداران به مواضع صهیونیستی، تکفیری بیانیه مشترکی به شرح ذیل صادر کردند:

«من به تمام دنیا با قاطعیت اعلام می‌کنم که اگر جهانخواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد و تا نابودی تمام آنان از پای نخواهیم نشست.» حضرت امام خمینی (ره)

بار دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شد با اقدامی به موقع، سریع و هوشمند مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی را که از آن برای ترور فرماندهان جبهه‌های مقاومت بهره می‌جست، منهدم کند.

از طرفی هم زمان مقر‌های فرماندهی داعش که اخیرا در جنایت بزرگ و نابخشودنی شهادت جمعی از زائران سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی نقش داشتند را با خاک یکسان کرد.

ما اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی کشور ضمن افتخار به سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور قاطع از این اقدام حمایت نموده و از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم انتقام نهایی خون‌های به ناحق ریخته مردم مظلوم منطقه به ویژه شهدای جبهه مقاومت و زنان و کودکان زائر حاج قاسم و در راس آن انتقام خون پاک و جوشان سردار دل‌ها را قاطع و سخت از دشمنان بگیرند. (باذن الله)

در ضمن قطع شریان اقتصادی رژیم منحوس صهیونیستی و عوامل تکفیری این رژیم به ویژه داعش نیز مورد انتظار است.

اتاق اصناف ایران

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار

سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار