معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش تأکید کرد؛

ضرورت بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا برای نسل جوان

امیر سرتیپ «شرفی» گفت: بیان رشادت‌ها، فداکاری‌ها و دلاوری‌های سربازان انقلاب اسلامی و ایثارگری‌های شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان لازم و ضروری است.
کد خبر: ۶۴۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 16January 2024

ضرورت بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا برای نسل جوانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث شرفی» معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در دیدار با فرماندهان لشکر ۹۲ زرهی در تیپ ۳۹۲، درخصوص اقداماتی که فرماندهان می‌بایست در یگان‌های تحت امر خود انجام دهند، اظهار داشت: فرماندهان نیروی زمینی ارتش باید نقش رهبری را به خوبی در یگان‌های تابعه ایفا کنند و همانند پدری مهربان، برای نیرو‌های زیرمجموعه خود دلسوزی کرده و با جهاد و تلاش بی‌وقفه، یگان تحت امر را فرماندهی کنند؛ باید ولایت‌محوری و ولایت‌مداری را سر لوحه کار خود قرار دهند و قدردان نعمت ولایت باشند. اگر نعمت ولایت و رهبری داهیانه امام بزرگوار انقلاب (ره) و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) نبود، امنیت و آرامش ایران در میان هیاهو و آشوب منطقه از دست می‌رفت.

امیر سرتیپ شرفی درخصوص مجاهدت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، به ویژه لشکر ۹۲ زرهی افزود: تمامی نیرو‌های ولایی ارتش نقش به‌سزایی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده و مجاهدت‌های بی‌‎نظیری انجام دادند؛ از جمله می‌توان به عملیات‌هایی نظیر شکست حصر آبادان، مبارزه با ضد انقلاب در شهرستان پاوه و آزادسازی شهرستان سوسنگرد توسط تیپ ۲ لشکر ۹۲ زرهی اشاره کرد که با رشادت سربازان جان بر کف جمهوری اسلامی ایران و توصیه‌های خردمندانه امام راحل (ره)، به موفقیت رسیدند.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش درباره لزوم تداوم روایت ایثارگری سربازان در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان، بیان کرد: تمام شیار‌ها و کانال‌های این سرزمین، یادآور خون شهدا است. شهدایی که با نثار خون خود توانستند جلوی پیشروی دشمنان این نظام مقدس را بگیرند. لازم است تا از راویان، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس دعوت شود تا به بیان اقدامات، دلاوری‌ها و فداکاری‌های جوانان و سربازان دوران دفاع مقدس برای نسل کنونی بپردازند.

وی ضمن اشاره به جایگاه جوانان به عنوان سرمایه‌های کشور، تصریح کرد: سربازان، سرمایه‌های نظام و مملکت هستند و باید آمادگی رزمی خود را در جنبه‌های مختلف برای حفظ و حراست از نظام و انقلاب اسلامی ارتقا بخشند.

امیر سرتیپ شرفی در پایان با اشاره به دو هدف بنیادین انقلاب اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: دست‌یابی به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید درخشان ولایت، حضرت صاحب‌الزمان (عج) دو هدف مقدس در نظام اسلامی هستند که کارکنان نیرو‌های مسلح نیز باید اهتمام خود را در راستای جامه عمل بخشیدن به این اهداف به کار بندند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار