در اختتامیه هشتمین جشنواره گوهر‌های فاطمی نپاجا:

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: برنامه‌ دشمن در جنگ ترکیبی/ پایبندی به موازین دینی عامل استحکام بنیان زندگی است

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت فروپاشی بنیان خانواده را از برنامه‌های جنگ ترکیبی دشمنان دانست و گفت: بانوان باید با ارتقای سطح آگاهی‌های خود و افزایش مهارت‌های زندگی از سنگر خانواده به نحو شایسته‌ای صیانت کنند و مانع از انحراف افکار جوانان خود شوند.
کد خبر: ۶۴۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ - 16January 2024

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: فروپاشی خانواده یکی از برنامه‌های جنگ ترکیبی دشمنان است / پایبندی به موازین دینی عامل استحکام بنیان زندگی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره گوهر‌های فاطمی نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: در صورتی یک جامعه رستگار می‌شود که در آن مردم یکدیگر را به خوبی‌ها و اوامر الهی امر و از منکرات و نواهی الهی نهی کنند و برگزاری جشنواره گوهر‌های فاطمی یکی از شیوه‌های ابتکاری برای عمل به این فریضه مهم الهی است.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت ادامه داد: پایبندی به موازین دینی، اعتقادی و شرعی، پاکدامنی و عفت، محبت و مودت و حسن خلق مهم‌ترین عوامل استحکام بنیان زندگی هستند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: در جنگ نوین ترکیبی و شناختی بیش از هر چیزی نظام ارزشی خانواده که پایگاه پرورش انسان محسوب می‌شود، مورد هدف قرار گرفته است؛ لذا والدین باید ضمن افزایش آگاهی‌های خود از فضای مجازی، حفظ و صیانت از فرزندان خود در برابر آسیب‌های این فضا را در صدر دغدغه‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به جایگاه زن در دین مبین اسلام گفت: بانوان نقش ریشه‌ای و اساسی در دیدگاه اسلامی دارند و بسیاری از موفقیت‌های انقلاب اسلامی مرهون حضور زنان مجاهد بوده که دفاع مقدس مهم‌ترین وجه آن است که اگر نبود آن عقبه مستحکم و حضور موثر بانوان در دوران دفاع مقدس آن موفقیت‌های چشمگیر حاصل نمی‌شد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش فروپاشی بنیان خانواده را یکی از برنامه‌های جنگ ترکیبی دشمنان دانست و افزود: بر همین اساس بانوان باید با ارتقای سطح آگاهی‌های خود و افزایش مهارت‌های زندگی از سنگر خانواده به نحو شایسته‌ای صیانت کنند و مانع از انحراف افکار جوانان خود شوند.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد بهمن» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی طی گزارشی اقدامات صوررت گرفته در راستای برپایی این جشنواره را ارائه کرد و اظهار داشت: با تلاش و همت مضاعف همکاران و خانواده‌های محترم آن‌ها خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته در ارسال آثار رشد مضاعفی داشتیم.

وی افزود: در جشنواره امسال بیش از ۴ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۸۷۰ اثر پس غربال توسط داوران به جشنواره نیرو راه یافته و در نهایت ۳۰ اثر منتخب به عنوان آثار برگزیده انتخاب و به جشنواره نهایی گوهر‌های فاطمی آجا راه یافتند.

حجت‌الاسلام بهمن یادآور شد: امروز تاکید دشمنان بر تضعیف فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است و تبلیغات گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف دارد و فکر می‌کند زنان ما را می‌تواند از ارزش‌های اسلامی جدا کند و به هدفش برسد که به لطف خدا تا به امروز به این هدف نرسیده است.

به گزارش دفاع‌پرس، این جشنواره با هدف تحکیم بنیان خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی، ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعداد‌ها و توانمندی‌های خانواده‌های نپاجا برگزار شد و منتخبین در رشته‌های عکاسی، نقاشی، طراحی پوستر، تئاتر، فیلم کوتاه، شعر، دلنوشته، مقاله‌نویسی و سرود با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار