دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

تنبیه متجاوزان/ نقره داغ شدن داعش و موساد

عملیات موشکی بامداد سه‌شنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ویران کردن مراکز و به هلاکت رساندن تروریست‌های تکفیری و صهیونیستی در اربیل عراق و سوریه یک بار دیگر نشان داد که نظام اسلامی ایران دستان تروریست‌های که با امنیت و آرامش کشور بازی کنند را در هر زمان و هر مکانی که باشد قطع می‌کند.
کد خبر: ۶۴۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 17January 2024

قطع دستان تروریست‌هایی که با امنیت ایران بازی کردندگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: ساعات اولیه بامداد سه‌شنبه گذشته بود که خبری فوری سر خط رسانه‌های خبری و رسانه‌ای جهان را به خود اختصاص داد و آن خبر موشک‌باران اهدافی در اربیل عراق و مناطقی در سوریه بود. اندکی بعد و با انتشار اخبار و گزارش‌های مرتبط از داخل ایران مشخص شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۲۴ فروند موشک بالستیک و دوربرد مقر‌های تروریست‌های داعشی و صهیونیستی را در دو کشور عراق و سوریه مورد هدف قرارد داده است.

اما هنوز ساعاتی از این حمله نگذشته بود که مشخص شد مقر‌های تجمع و فرماندهی تروریست‌هایی که در جنایت تروریستی اخیر در استان کرمان و همچنین در «راسک» استان سیستان و بلوچستان دست داشتند، با موشک‌های دوربرد و در برد‌هایی بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر مورد هدف و ضربه قرار گرفته است. البته باید موثر بودن این عملیات موشکی را در اقدامات و فعالیت‌های شناسایی و تحقیقاتی قبل از آن جستجو کرد.

از طرف دیگر منابع محلی در ادلب سوریه هم روز گذشته خبر دادند که موشک‌های بالستیک سپاه مواضع تروریست‌های ساکن در ادلب را مورد هدف و هجوم خود قرار داده و تعداد قابل توجهی از آن‌ها را به هلاک رسانده است. ضمن اینکه گزارش‌هایی هم از مورد هدف قرار گرفتن و نابود شدن مرکز آموزش تروریست‌های داعش در این منطقه منتشر شده است. موضوعی که به خوبی نشان از شناسایی درست و موثر و از آن مهم‌تر دقت موشک‌های سپاه از تخریب و از بین بردن این اماکن و مراکز تروریستی دارد.

البته نکته بسیار جالب پیرامون عملیات موشکی سپاه پاسداران مسافت بسیار طولانی مراکزی است که از داخل خاک ایران مورد هجوم موشک‌های بالستیک و نقطه زن قرار گرفته است. بعد طولانی این مسافت تا اندازه‌ای بوده که این عملیات به خوبی برد موثر و دقت موشک‌های ایران را به مردم منطقه و جهان نشان داده است. زیرا در حوزه عملیات‌هایی موشکی که تا امروز ایران در خارج از مرز‌های خود انجام داده این اولین بار است که نقاطی با این بعد مسافت نسبت به خاک کشورمان مورد حمله و بمباران قرار گرفته است.

اما نکته بسیار مهم و استراتژیکی که در جریان این عملیات موشکی باید مورد توجه قرار بگیرد پیام واضح و روشنی است که جمهوری اسلامی ایران از طرق این عملیات موشکی کم‌نظیر و موفقیت‌آمیز به دشمنان منطقه‌ای خود به خصوص رژیم صهیونیستی ارسال کرده است. زیرا در شرایطی که موشک‌های بالستیک و نقطه زن سپاه پاسداران این قدرت و توانایی را دارند که اماکن و مراکز تروریست‌ها را در چنین فواصل دور و طولانی با دقت هرچه تمام مورد هدف قرار داده و آن‌ها را به صورت کامل از بین ببرند، بی‌شک این توانایی را هم دارند که در موقع لزوم و زمانی که شرایط آن را ایجاب کند سرتاسر سرزمین‌های فلسطین اشغالی را آماج حملات خود قرار بدهند.

مطالب بیشتر:
** «داعش» و «موساد» باهم نقره داغ شدند

** مقر عاملان جنایت تروریستی کرمان موشک‌باران شد 

از طرف دیگری هم باید این عملیات موفقیت‌آمیز و کم‌نظیر سپاه را هشدار بسیار جدی و قاطع به آمریکا و ارتش تروریست آن در منطقه دانست که در صورت لزوم و در شرایطی که هرگونه تهدیدی تمامیت ارضی کشورمان را تهدید کنند هدفی مشروع برای موشک‌های متنوع جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و در صورت وقوع درگیری خسارات و تلفات بالا و قابل توجهی متوجه آن‌ها خواهد بود.

در پایان باید به این مهم اشاره کنیم که انجام موفقیت‌آمیز و غافلگیرکننده عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه تروریست‌های داعشی و صهیونیستی یک بار دیگر به خوبی به دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اخطاری جدی و فراموش نشدنی داد که اگر با امنیت و آرامش ایران اسلامی بازی کنند بلایی سخت و دردناک بر ان‌ها نازل خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها