مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل:

حضور پرشور در انتخابات امنیت‌آور است

«واحد» با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات امنیت‌آور است گفت: دشمن زمانی که بداند مردم حضور چشمگیری در صحنه دارند جرات تعرض به کشور را نخواهد داشت.
کد خبر: ۶۴۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 18January 2024

حضور پرشور در انتخابات امنیت‌آور است

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت و گو ‌با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: حضور پرشور در انتخابات امنیت‌آور است و دشمن زمانی که بداند مردم حضور چشمگیری در صحنه دارند جرات تعرض به کشور را نخواهد داشت.

وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم اشاره کرد و آن را نشان از اهمیت شرکت در انتخابات دانست و افزود:  هر کس به هر اندازه که مخاطب دارد باید برای دعوت مردم به شرکت در انتخابات اقدام کند.

واحد افزود:امروز هر ایرانی که در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدم بر‌دارد، در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا حرکت کرده است. مدیرکل حفظ آثار اردبیل، اقتدار، عزت، عظمت ملت ایران در ادوار تاریخ را یادآور شد و افزود: امروز ملت ایران در سایه ایثار و حماسه‌آفرینی‌های شهدا است که در امنیت و آرامش به سر می‌برد.

وی به بصیرت عاشورایی شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: مردم غیور ئشهید پرور ایران به‌عنوان تداوم‌دهندگان راه و مسیر شهدا باید در مسیر اعتلای کشور بکوشند و ضمن ارتقای بینش و بصیرت خود، زمینه‌ساز مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیشرو را فراهم کنند.

 واحدافزود: خواسته شهدا تداوم عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی بنابراین در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز همه باید تلاش کنند تا با جهاد تبیین همه مردم با هر نوع سلیقه و تفکر ضمن شرکت پرشور در انتخابات ضمن ایفای نقش در تصمیم ساری برای کشور توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را بار دیگر خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار