با صدور حکمی؛

حجت‌الاسلام «نجفی گیلانی» به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان معرفی شد

حجت‌الاسلام «محمد علی نجفی گیلانی» به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان گیلان معرفی شد.
کد خبر: ۶۴۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ - 18January 2024

حجت‌الاسلام «نجفی گیلانی» به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان معرفی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت‌الاسلام «محمد علی نجفی گیلانی» به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان گیلان منصوب خواهد شد.

وی پیش از این مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام بوده است و از جمله سوابق مدیریتی حجت‌الاسلام نجفی مدیرکل راهبری استان‌ها و رئیس مرکز پایش توانمندی و استعداد سنجی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی کشور می‌باشد.

همچنین قبل از سازمان تبلیغات اسلامی، مدیریت در مجموعه‌های مختلف کشوری از جمله استانداری تهران، مجمع جهانی تقریب مذاهب، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و… در کارنامه وی دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام نجفی از نوادگان حضرات آیات یوسف نجفی جیلانی و محمدعلی انشایی بوده و سطوح عالی دروس حوزوی خود را نیز در قم و محضر آیات عظام محسن اراکی، احمد عابدی و مدنی بهره‌مند شده است.

مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم سازمان تبلیغات اسلامی گیلان نیز هفته آینده برگزار می‌شود.

پیش از وی حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی از سال ۹۸ تاکنون در این سمت مشغول به خدمت بوده که قرار است مسئولیتی در سازمان تبلیغات اسلامی کشور را بر عهده گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها