حجت‌الاسلام دانشمند:

مسئولان از مشکلات مردم گره گشایی کنند

حجت‌الاسلام «دانشمند» در مراسم شهیدان زمانی خطاب به تمامی مسوولان در سراسر کشور گفت: مسئولان باید ضمن گره‌گشایی از مشکلات مردم، از فرصت خدمتگزاری به وجود آمده برای خدمت استفاده کنند و مسئولین بی‌دین و بی‌خاصیت باید برچیده شوند، زیرا نام دین و اسلام با عدم کارایی خراب می‌‌کنند.
کد خبر: ۶۴۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ - 18January 2024

تکریم ارباب رجوع در دستور کار مسوولان باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام و المسلمین «مهدی دانشمند» از خطبای مطرح و بنام کشوری در مراسم یادبود پدر شهید محمد زمانی و شهیدان محمد و جعفر زمانی طی سخنانی در حسینیه اعظم امام رضا (ع) لامرد اظهار داشت: مسوولان باید به فکر معیشت مردم باشند و پل‌هایی را که خراب کرده اند را درست کنند، و از احساسات مردم سوء استفاده نکنند و این انقلابی نما‌ها را گردن بزنید.

حجت الاسلام دانشمند گفت‌: نمره‌ای که گاهی مردم به بعضی افراد می‌دهند مهم نیست، و باید خودمان به خودمان نمره دهیم و این باید قلبی باشد.

وی افزود: داعشی‌ها در مملکت بدن هر انسانی وجود دارند که باید مواظب آن‌ها بود تا خدایی ناکرده خلاف قرآن کاری را انجام ندهیم و جیم رجب جبران این گناهان است و باید به خوبی استفاده و بهره برد.

بنابه گفته این استاد حوزه، باید حرف حق زد و معاد را به دنیای دو روزه پوچ نفروشیم و مسلمانی را باید در دادگاه‌ها ببینیم نه در حوزه و نمازجمعه و مکه و کربلا رفتن و اینگونه نیست. انسان مومن را باید در زبان او دید و با اهلبیت آشتی کنیم و کاری به مسوولین و روحانیون نداشته باشید و باید امام و اهلبیت را دید و ایشان را الگو قرار داد.

حجت الاسلام دانشمند بیان کرد: «الْمومِنُ مُلجَم» اگر بخواهیم بفهمیم که چه کسی چقدر دین دارد باید دید چقدر اهل دین است و نگاه به پیشانی نکنیم و ابوموسی عشری هم واعظ بود و هم عابد و زاهد شهر بود اما حالا در قعر جهنم است.

وی با بیان اینکه برای ورود به ماه مبارک رمضان باید خودمان را برای این ماه پر خیر و برکت آماده کنیم، اظهار کرد: مسوولین باید ضمن گره گشایی از مشکلات مردم، از فرصت خدمتگزاری به وجود آمده برای خدمت استفاده کنند و مسوولین بی دین و بی خاصیت باید برچیده شوند، زیرا نام دین و اسلام با عدم کارایی خراب می کنند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: باید با خدای خود آشتی کنیم و بعد از قرآن و کلام خدا حرف جدیدی را نشیده و نخواهیم شنید و باید به خدا و قرآن توسل کنیم.

وی ادامه داد: هر چیزی را که برخود میپسندی بر دیگران هم بپسند و این سفارشات چهارده معصوم است و وقتی کتاب‌های غربی را مطالعه میکنیم به همین جمله میرسیم.

حجت الاسلام دانشمند، با بیان این مطلب که اولین قدم باید درون را اصلاح کنیم، افکار و جمجمه‌های ما باید امام زمانی باشد گفت: مسوولین، ماه رجب را با قرآن و دعا شروع نکنند بلکه باید ماه رجب را با تکریم ارباب رجوع شروع کنند.

خبرنگار:محمود صابری زاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار