با حضور مراجع تقلید؛

مراسم بزرگداشت حجت‎الاسلام مسلم قلی‎پور برگزار شد

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم قلی‌پور، مهاجر الی الله و نویسنده و استاد حوزه علمیه قم در مسجد اعظم برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ - 02January 2016

مراسم بزرگداشت حجت‎الاسلام مسلم قلی‎پور برگزار شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،مراسم بزرگداشت آن مرحوم با حضور آیات عظام علوی گرگانی، شبیری زنجانی و نمایندگان بیوت مراجع تقلید برگزار شد.

همچنین آیات خرازی، امینی، خاتمی، حسینی بوشهری در مراسم بزرگداشت آن مرحوم که دیشب 11 دی ماه در مسجد اعظم قم برگزار شد حضور داشتند.

حجج اسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران، سیدمنذر حکیم، نماینده دفتر آیت الله العظمی حکیم در ایران، محمدحسن زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه همچنین حجت الاسلام والمسلمین ملکا، از اعضای دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم نیز در این مراسم حضور داشتند و حجتالاسلام والمسلمین  فرخ فال، مدیر حوزه علمیه قم به ایراد سخنرانی پرداخت.

یادآور میشود، حجتالاسلام والمسلمین قلیپور از جمله جانباختگان فاجعه منا در سال جاری بود که پیکر مطهر وی بعد از گذشته بیش از 80 روز از این فاجعه شناسایی و به ایران منتقل شد.

پیکر ایشان دیروز جمعه، 11 دی ماه در مراسم با شکوهی بعد از نماز جمعه با حضور هزاران نفر از نمازگزاران جمعه، جمعی از مراجع تقلید و شخصیتهای دینی و حوزوی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار و در جوار بارگاه کریمه اهل بیت(س) به خاک سپرده شد.

منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار