رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

استفاده از جوانان در حوزه اجرایی انتخابات مورد توجه است

نظری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای سال برای انتخابات اسفند ماه دغدغه‌مندانه راهبرد‌هایی را مشخص کردند که نصب العین مجریان قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 19January 2024

استفاده از جوانان باانگیزه و توانمند در حوزه اجرایی انتخابات مورد توجه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در همایش اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی که با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال برای انتخابات ۱۱ اسفند ماه دغدغه‌مندانه راهبردهایی را مشخص کردند که نصب العین مجریان قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: ستاد انتخابات استان بلافاصله پس از دستور وزیر محترم کشور با ۸ کمیته تشکیل شد و در ۶ حوزه اصلی و ۱۸ حوزه فرعی استان برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری انتخابات صورت گرفت.

نظری تصریح کرد: جلسات متعدد تبیینی در راستای تحقق مشارکت حداکثری با حضور نخبگان سیاسی، ائمه جمعه، دانشگاهیان، هیات مذهبی برگزار شده است و پیوست بلافصل همه موضوعات در استان، بحث انتخابات است.

وی اضافه کرد: با نگاه به تقویت مشارکت مؤثر، در تمامی شهرستان‌ها جلسات متعددی با حلقه‌های میانی، احزاب و گروه‌های سیاسی شناسنامه‌دار با نگرش‌های مختلف برگزار شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی عنوان کرد: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در استان آماده شده و بر اساس آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته نقاط ضعف و قوت احصا شده است.

نظری اذعان داشت: در بحث عوامل اجرایی انتخابات به ویژه نمایندگان فرماندار، استفاده از نیروهای جوان، توانمند و با انگیزه مورد تأکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار