نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

امنیت یکی از خط قرمز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است

 حجت الاسلام «مطیعی» گفت: امنیت همواره یکی از خط قرمز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و هر حرکتی که بخواهد این خط قرمز را زیر سوال ببرد با پاسخ سخت همراه خواهد بود چرا که سپاه در دفاع از مردم کوتاهی نمی‌کند.
کد خبر: ۶۴۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 19January 2024

امنیت همواره یکی از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا امام این شهر ضمن بیان اینکه عملیات اخیر سپاه و شلیک موشکی به سمت محل استقرار تروریست‌ها اقدامی شایان تقدیر است، اظهار داشت: ایران بار دیگر در این عملیات‌ها اقتدار خود را در منطقه به رخ جهانیان کشاند.

وی ضمن بیان اینکه این عملیات‌ها هشداری به رژیم صهیونیستی نیز بود، افزود: حرکت اخیر سپاه این نکته را به رژیم کودک کش نشان داد که در امان نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دیگر اهداف این عملیات‌ها انتقام از تروریست‌ها پیرامون به شهادت رساندن مردم کرمان و فرماندهان مقاومت بوده است، ابراز داشت: سپاه این نکته را نیز خواست به دنیا نشان دهد که در برابر عملیات تروریستی علیه مردم ساکت نخواهد ماند.

حجت الاسلام مطیعی ضمن بیان اینکه امنیت همواره یکی از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: هر حرکتی که بخواهد این خط قرمز را زیر سوال ببرد با پاسخ سخت همراه خواهد بود چرا که سپاه در دفاع از مردم کوتاهی نمی‌کند.

وی ضمن بیان اینکه ایران با داشتن سربازان گمنام امام زمان (عج) آماده حراست از مرزها است، افزود: تمام حرکات دشمن در مرزها و بیرون و داخل رصد و با اشراف اطلاعاتی خنثی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار