امام جمعه موقت دامغان:

دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران در برابر نقشه‌های آنان ساکت نخواهند نشست

حجت الاسلام «جیرانی» گفت: برد موشک‌های ایرانی یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر است و شلیک این موشک‌ها پیام مهمی داشت و آن اینکه دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران در برابر نقشه‌های آنان ساکت نخواهند نشست.
کد خبر: ۶۴۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 19January 2024

دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران در برابر نقشه‌های آنان ساکت نخواهند نشست

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «عباسعلی جیرانی» امام جمعه موقت دامغان در خطبه‌های نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) ضمن اشاره به برگزاری بیست و ششمین اجلاسیه ائمه جمعه کشور، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با امامان جمعه سخنان ارزشمندی داشتند که یکی از کلید واژه‌های بیانات معظم له حضور مردم در صحنه‌ها بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود به نقش مردم در نظام اسلامی پرداختند، افزود: همانطور که معظم له نیز تاکید کردند حضور مردم در صحنه‌های مختلف، تأثیرگذار است.

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه مردم محور «حق و حاکمیت» هستند، ابراز کرد: نقش مردم در حاکمیت ایران اسلامی مهم و مؤثر است لذا باید مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

جیرانی با بیان اینکه ملت ایران در روز ۱۱ اسفند امسال با حضور خود در انتخابات نقش و جایگاه خودشان را در حکومت و نظام اسلامی نشان خواهند داد، تاکید کرد: مردم ما در همه صحنه‌ها حضوری درخشان داشته است.

وی در ادامه به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر نیروهای داعش در اربیل عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: این حمله موشکی دارای پیام به رژیم صهیونیستی بود.

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه برد موشک‌های ایرانی یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر است، گفت: شلیک این موشک‌ها پیام مهمی داشت و آن اینکه دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران در برابر نقشه‌های آنان ساکت نخواهند نشست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها