حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار مرکزی:

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاورد‌های امید آفرین نظام و دولت است

مخلص الائمه گفت: در دهه فجر تلاش خواهد شد با برپایی نمایشگاه با دو محور موفقیت‌های نظام اسلامی و همچنین دستاورد‌های دولت مردمی به صورت صحیح تبیین شود.
کد خبر: ۶۴۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 19January 2024

راهبرد‌های مقام معظم رهبری مسیر برگزاری انتخابات را ترسیم کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار استان مرکزی در همایش اعضای ستاد انتخابات استان که با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که در جمهوری اسلامی هر کجا قرار دارید آن‌جا را مرکز دنیا بدانید، لذا باید این چنین نگاه کنیم که پس از انتخابات، شهر و بخش و روستای ما کانون توجه دنیا است.

وی ادامه داد: اگر نسبت به همه مسئولیت‌ها از جمله بحث مهم برگزاری انتخابات به عنوان یکی از سرنوشت‌سازترین موضوعات کشور، راهبردهای مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار دهیم، کارهای مهمی به انجام خواهد رسید.

مخلص‌الائمه دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای امید آفرین نظام و دولت مردمی عنوان کرد و گفت: برای اولین بار اجرای طرح‌ها در استان مرکزی‌ شبانه‌روزی شد و نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در این دولت با قوت و در جای‌جای استان و کشور در حال انجام است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در دهه فجر تلاش خواهد شد با برپایی نمایشگاه با دو محور موفقیت‌های نظام اسلامی و همچنین دستاوردهای دولت مردمی به صورت صحیح تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها