حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه اراک:

مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی افراد شایسته و اصلح را راهی خانه ملت کنند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی افراد شایسته و اصلح را راهی خانه ملت کنند و حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی یک اصل اساسی است که باید قدردان بود.
کد خبر: ۶۴۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 19January 2024

مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی افراد شایسته و اصلح را راهی خانه ملت کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک اظهار داشت: اسفندماه سال جاری انتظار است مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی، افراد شایسته و اصلح را راهی خانه ملت کنند.

وی حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات را یک تکلیف شرعی عنوان کرد و افزود: بنا بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی یک اصل اساسی است که باید قدردان بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتظار است نامزدهای انتخابات از جوسازی همچنین وعده‌های دروغ به مردم پرهیز کنند و تأمین رفاه مردم را مد نظر ویژه قرار دهند.

آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به ایام البیض و روزهای اعتکاف از ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب بیان کرد: حضور گسترده و چشمگیر معتکفان در مساجد، یک اقدام فرهنگی اثرگذار در راستای ارتقای فرهنگ دینی و نهادینه کردن روحیه معنوی در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار