وصیت‌نامه شهید «رمضان احمدی»:

حضور دانشمندان در جامعه موجب پیشرفت و موفقیت جامعه می‌شود

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «رمضان احمدی» آمده است: برای دانشمندان احترام قائل شوید چرا که حضور دانشمندان در جامعه موجب پیشرفت و موفقیت جامعه می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶ - 20January 2024

حضور دانشمندان در جامعه موجب پیشرفت و موفقیت جامعه می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«رمضان احمدی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «ساری» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«رمضان احمدی» فرزند «محمد» یکم دی ۱۳۴۷ در ساری به دنیا آمد و در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۶۷ در اشنویه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید‌

به شما عزیزان توصیه می‌کنم در نماز جمعه شرکت کنید؛ چراکه موجب ارعاب دشمنان اسلام می‌شود. پشتیبان ولایت فقیه باشید تا از مسیر حق منحرف نشوید. حق الناس را رعایت کنید که حق الناس مانع استجابت دعا است. به والدین تان احترام بگذارید و بدانید که احسان به والدین موجب خشنودی خداوند و غفران الهی می‌شود.

نماز را اول وقت و در مسجد بخوانید تا شیطان از وسوسه کردن شما نا امید شود. اوقات فراغت خود را به بطالت نگذرانید و به مطالعه کتاب، به خصوص کتاب‌های تاریخی بپردازید تا از زندگی گذشتگان درس بگیرید و اشتباهات شان را تکرار نکنید. برای دانشمندان احترام قائل شوید چرا که حضور دانشمندان در جامعه موجب پیشرفت و موفقیت جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار