دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور:

فضای مجازی فرصت توسعه عدالت آموزشی در جامعه را فراهم کرده است

آقامیری با بیان اینکه فضای مجازی به جامعه‌ای تبدیل شده که بخش‌های مختلف از جمله آموزش، کسب و کار و ... در آن قرار دارد، گفت: فضای مجازی فرصت توسعه عدالت آموزشی را در جامعه فراهم کرده است. 
کد خبر: ۶۴۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 20January 2024

فضای مجازی فرصت توسعه عدالت آموزشی در جامعه را فراهم کرده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید محمدامین آقامیری» دبیر شورای عالی فضای مجازی در اولین رویداد فناوری‌های نوین و احسان و نیکوکاری که صبح امروز (شنبه) در کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد با بیان اینکه فضای مجازی به جامعه‌ای تبدیل شده که بخش‌های مختلف از جمله آموزش، کسب و کار و ... در آن قرار دارد، اظهار داشت: فضای مجازی فرصت توسعه عدالت آموزشی را در جامعه فراهم کرده است. 

آقامیری ادامه داد: فضای مجازی این ظرفیت را ایجاد کرده که بتوانیم با کیفیت‌ترین آموزش را در دورترین نقاط انتقال دهیم. 

دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: امروز هوش مصنوعی این قابلیت را دارد در پایین‌ترین سطح بحث تمرین دروس را در دورترین مناطق انجام دهیم و با توسعه این نرم افزار‌ها بتوانیم عدالت آموزشی را گسترش دهیم. 

وی گفت: باید از فرصت‌هایی که امروز در فضای محازی وجود دارد استفاده کنیم و این قابلیت‌ها را به منصه ظهور برسانیم. 

آقامیری با تاکید بر اینکه در آینده‌ی نزدیک سواد دیجیتال و آشنایی با فصای مجازی یکی از شاخصه‌های اصلی سطح سواد و بهره‌مندی می‌شود، اظهار کرد: یکی از کار‌هایی که پیگیر آن هستیم به ویژه در کمیته امداد مجهز کردن افراد به این توانمندی‌ها است. 

وی با بیان اینکه مدل جدیدی از اشتغال در دنیا ایجاد شده است و در کشور ما نیز تا حدودی پیشرفت کرده است، اضافه کرد: افراد می‌توانند با حضور در فضای مجازی کسب و کار‌های کوچک خود را راه‌اندازی‌کنند. 

دبیر شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: این فرصت وجود دارد که بتوانیم در کمیته امداد طرح‌هایی در حوزه فضای مجازی اجرا کنیم که به توانمندی و خودکفایی مددجویان تحت پوشش او کمک کند. 

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها