در دیدار دبیر ستاد حقوق بشر ایران با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان مطرح شد؛

مقابله جدی با تروریسم و گروه‌های تکفیری و تشکیل کمیته مشترک قضائی

مقابله جدی با تروریسم و گروه‌های تکفیری و تشکیل کمیته مشترک قضائی و انتقال تجربیات قضائی ایران به افغانستان موضوعات مورد بحث در دیدار غریب آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان بود.
کد خبر: ۶۴۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ - 20January 2024
دیدار غریب آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «کاظم غریب آبادی» معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران که بنابر دعوت رئیس شورای قضائی افغانستان در رأس هیأتی به این کشور سفر کرده است، با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
 
طرفین در این دیدار، که کاظمی قمی، نماینده ویژه ایران در امور افغانستان و سفیر در کابل نیز در آن حضور داشت، در خصوص طیفی از موضوعات مانند مقابله جدی با تروریسم و گروه‌های تکفیری و تشکیل کمیته مشترک قضائی در این رابطه، انتقال تجربیات قضائی ایران به افغانستان، انتقال محکومان و استرداد مجرمان گفتگو کردند.
 
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و هیأت همراه، در ادامه با رئیس شورای قضائی، دادستان کل و برخی اعضای شورای قضائی افغانستان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه مشترک، گفتگو خواهد نمود.
 
کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و طرهانی معاون قضائی دادگستری کل استان تهران نیز در این سفر، غریب‌آبادی را همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/341
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار