مدیرکل صداوسیمای کردستان:

دفاع مقدس در کردستان استراتژیک و حیاتی است

«مرادی» با بیان اینکه دفاع مقدس در کردستان استراتژیک و حیاتی است، گفت: تنوع دفاع مقدس در کردستان متفاوت از سایر استان‌ها است اما متاسفانه به این ظرفیت توجه نشده است.
کد خبر: ۶۴۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ - 20January 2024

دفاع مقدس در کردستان استراتژیک و حیاتی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علی مرادی» مدیرکل صداوسیمای کردستان امروز در دیدار با سرهنگ «علی کلوندی» مدیرکل و جمعی از کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در صداوسیمای استان برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ پرافتخار کردستان در حوزه دفاع مقدس سراسر سوژه است.

وی افزود: سهم دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سبد رسانه‌ای کشور ناچیز است و توجه به این مهم نیازمند عزم جدی و کار جمعی است.

مرادی تصریح کرد: آثار مکتوب حوزه دفاع مقدس کردستان در یک سطحی باقی‌ مانده است و بازنگری و توجه به این حوزه در سطح کلان نیازمند مهندسی خاصی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در کردستان استراتژیک و حیاتی است، گفت: تنوع دفاع مقدس در کردستان متفاوت از سایر استان‌ها است اما متاسفانه به این ظرفیت توجه نشده است.

مدیرکل صداوسیمای کردستان از پوشش اخبار، اقدامات و برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و ساخت مستند استقبال کرد و افزود: رویدادها و یادواره‌های شهدا را حتی در دورافتاده‌ترین روستاهای استان پوشش خواهیم داد.

مرادی ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس گنجینه‌های عظیم هستند بنابراین ثبت خاطرات آنها و تاریخ شفاهی دفاع مقدس کردستان از اقدامات بسیار مهم است و صداوسیما در راستای تولید و ثبت آنها آماده همکاری است.

مدیرکل صداوسیما کردستان در ادامه بر روند همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید کرد و یادآور شد: ما نسبت به شهدا احساس دین داریم و برای ادای این دین صداوسیما در راستای ساخت آثار، مستند و تولیدات حوزه دفاع مقدس آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار