رسانه‌های صهیونیستی نتانیاهو را انسانی دروغ‌گو و شکست‌خورده می‌دانند

رسانه‌های صهیونیستی نتانیاهو را انسانی دروغ‌گو و شکست‌خورده می‌دانند که رژیم صهیونیستی را در باتلاقی بی‌سابقه گرفتار کرده است.
کد خبر: ۶۴۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ - 21January 2024

رسانه‌های صهیونیستی نتانیاهو را انسانی دروغ‌گو و شکست‌خورده می‌دانندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در پی شکست سیاست‌های تل‌آویو در جنگ غزه و تزلزل و سردرگمی و تلفات بالای ارتش در این جنگ، هجمه بی سابقه‌ای را ضد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آغاز کرده‌اند.

تمرکز عمده رسانه‌های صهیونیستی در خصوص مشکلات، مربوط به شخص بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم است و آن‌ها شکست‌های امنیتی و نظامی در عملیات طوفان الاقصی و پیامد‌های جنگ سیاسی و اقتصادی و امنیتی و اجتماعی موجود را متوجه نتانیاهو می‌دانند و معتقدند سیاست‌های وی باعث تخریب وجهه رژیم صهیونیستی و مناسبات خارجی آن شده است.

روزنامه «تایمز آف اسراییل» با اشاره به مطالب مطرح شده در خصوص تشکیل دو دولت در فلسطین که یکی از محور‌های ارتباط تلفنی اخیر بین جو بایدن رییس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو بود، تصریح کرد که آرمان رسیدن به صلح با فلسطینیان بر اساس سازش منطقه‌ای و تشکیل دولت فلسطینی در کنار اسراییل در دوره نتانیاهو غیر ممکن است. او یک فرد شکست خورده است که اسراییل را به باتلاق کنونی کشانده است.

این روزنامه صهیونیستی ادامه داد که ایده وجود هر فرصتی در این رابطه غیر قابل تصور است، چرا که این فرد نمی‌تواند چیز‌هایی که به دست خودش خراب کرده و با سیاست‌های مخدوش و شخصیت منفی خود ایجاد کرده، اصلاح نماید و ادامه حاکمیت او آینده اسراییل را به خطر می‌اندازد.

بر اساس این گزارش هرگز نباید اظهارات نتانیاهو را در خصوص آمادگی برای بررسی راه حل تشکیل دو دولت باور کرد. در این مرحله آمریکایی‌ها باید بدانند که اظهارات یا تعهدات نتانیاهو هیچ ارزشی ندارد و حتی شرکای واقعی وی، او را کذاب می‌دانند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار