سرپرست اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده ایثارگر:

استعدادیابی جامعه هدف ماموریت اصلی بنیاد شهید است

طاوسی تنظیم روابط بنیاد شهید با مراکز دانشگاهی با هدف استعدادیابی را مهمترین هدف ماموریت اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده ایثارگر دانست.
کد خبر: ۶۴۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ - 21January 2024

استعدادیابی جامعه هدف ماموریت اصلی ماستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس‌، «محمدتقی طاوسی» سرپرست اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده ایثارگر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۵ هزار نفر از جامعه هدف در جریان برگزاری آزمون استعدادسنجی قرار گرفته‌اند.

طاوسی گفت: ایجاد شرایط تجربه اندوزی در قالب کارورزی و در ادامه اشتغال افراد مستعد، از اهداف کلان این اداره کل است.

وی افزود: در مسیر وحدت رویه تعامل با دستگاه‌های مختلف دولتی و غیر دولتی، مراکز علمی و آموزشی از دیگر حوزه‌های ماموریتی این اداره کل است.

سرپرست اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده ایثارگر خاطرنشان کرد: اداره کل بنیاد شهید تهران بزرگ و اداره کل شهرستان‌های تهران در این مسیر همراه و همگام بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تسهیل در ارتباط جامعه هدف با مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی در مسیر رضایت‌سنجی، مهارت آموزی، برگزاری آزمون استعدادسنجی، راه‌اندازی و توسعه کارگروه‌های علمی و تخصصی از دیگر برنامه‌های این اداره کل است، تاکید کرد: برای نخستین بار است که به طور گسترده چنین آزمون تخصصی در بنیاد برپا می‌شود که بدون شک ثمرات مثبت این فرآیند تخصصی در سطح بنیاد به زودی دیده خواهد شد.

طاوسی افزود: با همراهی نمایندگی‌های شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌ها و هماهنگی اساتید مجرب و مشاوران دانشگاهی فرآیند اطلاع‌رسانی به جامعه هدف صورت گرفته تا تعداد مخاطبان بیشتری در این آزمون شرکت کنند.

سرپرست اداره کل استعدادیابی و تربیت مدیران آینده ایثارگر بیان کرد: راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام اختصاصی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در طرح ستاره شریف برای آزمون استعدادسنجی، نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های همکار در برپایی نخستین آزمون استعدادسنجی خانواده‌های شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه‌های ماست.

وی تصریح کرد: برپایی مستمر جلسات توجیهی با هدف «گزارش دهی و گزارش گیری» (تقدیر از دستگاه‌های برتر همکار)، برگزاری جلسات ستاد برنامه‌ریزی، ستاد‌های مرکزی در دانشگاه‌ها)، برگزاری نشست‌های تخصصی و حرفه‌ای از جمله موضوعاتی دیگری بوده است که ظرف چند ماه گذشته همکاران ما به آن پرداخته‌اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار