مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

گلزار‌های شهدا خاستگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

رستمیان در جلسه مرمت و بهسازی گلزار شهدای امام‌زاده طاهر (ع) در کرج گفت: گلزار‌های شهدا زیارتگاه عاشقان ایثار و شهادت و خاستگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که کارکرد فرهنگی و تبلیغی برای نسل جوان دارد.
کد خبر: ۶۴۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ - 21January 2024

گلزار‌های شهدا خاستگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس‌، جلسه مرمت و بهسازی گلزار شهدای امام‌زاده طاهر (ع) کرج با حضور مدیرکل و معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، تولیت امام‌زاده طاهر (ع) و دیگر مسئولین برگزار و هم‌اندیشی لازم در خصوص بهسازی گلزار شهدا صورت گرفت.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: گلزار‌های شهدا زیارتگاه عاشقان ایثار و شهادت و خاستگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که کارکرد فرهنگی و تبلیغی برای نسل جوان دارد.

وی افزود: باید نسبت به بهسازی گلزار‌های شهدا مطابق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: نسل جوان باید با حضور در گلزار‌های شهدا با روش و منش شهدا آشنا شده و در مسیر شهدا قرار گیرند.

رستمیان در پایان تعامل و مشارکت سازنده دستگاه‌ها در ساماندهی گلزار شهدا را یک تکلیف دانست و تأکید کرد: همه ما مدیون رشادت و پایمردی شهدا هستیم و هرچه در این راستا گام برداشته شود باز هم کم است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار