به گزارش گروه حماسه و جاد دفاعپرس، «علیاکبر سلمانی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در جلسه کمیته فنی پایش فرایندهای بیمه گری و امور اجرایی قرارداد درمان تکمیلی جامعه ایثارگری آذربایجان شرقی که شب گذشته (یکشنبه) با حضور مدیران بیمه دی استان در دفتر کار سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: بیمه دی به عنوان شرکت بیمه ارائه دهنده خدمات درمان تکمیلی ایثارگران عزیز، باید در مسیر ارائه خدمات باکیفیت به آحاد بیمه گذاران بویژه جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران گام بردارد تا از رهگذر ارائه خدمات کیفی، رضایتمندی بیش از گذشته جامعه ایثارگری جلب شود.
وی با تشریح حساسیتهای وضعیت بیمه ایثارگران عزیز ادامه داد: باید کارکنان بیمه دی با سعه صدر در خدماتدهی به ایثارگران عزیز تلاش کنند و هر چقدر میتوانند در تکریم و احترام به آنها کوشا باشند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی مطالبه افزایش داروخانههای طرف قرارداد با بیمه دی به خصوص داروخانههای عرضه کننده داروهای خاص، فوق تخصصی و کمیاب با هدف تسهیل خدمات دهی به ایثارگران عزیز را خواستهای بحق دانست و گفت: اگر بیمه دی این قراردادها را منعقد کند، جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران راحتتر خدمات داروییِ مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد و رضایتمندی ایشان از خدمات درمانی و بیمهای افزایش خواهد یافت.
سلمانی به توضیحات مدیر بیمه دی آذربایجان شرقی در خصوص مشکلات موجود در انعقاد قرارداد با داروخانههای مزبور اشاره و اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مورد مداخله و با مسئولان مربوطه در بخشهای دولتی و خصوص رایزنی خواهد کرد تا قراردادهای مورد نظر هر چه زودتر منعقد شود.
وی به ضعف اطلاع رسانیِ صحیح درباره تعهدات قرارداد درمان تکمیلی ایثارگری اذعان کرد و خواستار طراحی و اجرای ساز و کاری مناسب برای رفع این نقیصه در اسرع وقت شد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همچنین گفت: انتظار میرود بر فعالیت ضابطه مندِ مراکز منتخبِ دریافت اسناد خسارت درمان بیمه دی نظارت دقیقی صورت بگیرد.
محمدرضا محمدیان، مدیر بیمه دی در آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گزارشی از خدمات شرکت متبوعش به بیمه گذاران ایثارگر در سطح استان ارائه کرد و به برخی سوالها و ابهامها در زمینه اجرای مفاد قرارداد درمان بیمه تکمیلی خانوادههای بزرگوار شهدا و ایثارگران پاسخ داد.
وی اعلام کرد: همه بیمه گذاران بیمه دی از جمله اعضای جامعه معزّز ایثارگری، برای دریافت پاسخ هر گونه سوال خود درباره خدمات بیمه ای، میتوانند در طول شبانه روز با شماره تلفن ۱۶۷۱ (بدون پیش شماره) تماس بگیرند تا توسط کارشناسان بیمه دی راهنمایی شوند.
در این نشست که نزدیک به چهار ساعت طول کشید و از بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی «ایوب توحیدنیا» مشاور و نماینده سرپرست بنیاد استان در امور بیمه تکمیلی ایثارگران، «حسین نوزاد» معاون بهداشت و درمان، «حسین فلاح» رئیس اداره درمان، «اسلام سبزی پور» رئیس اداره حراست، «علی ابوالحسن زاده» رئیس اداره ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و «علی شعربافی نژاد» کارشناس دارو و تجهیزات پزشکی و از بیمه دی استان «تورج نبیئی» پزشک معتمد، «فاطمهسادات پناهی» معاون شعبه، «پریسا نصراللهی» سرپرست امور جبران و «ناهید شاهمحمدزاده» کارشناس ناظر دارویی نیز حضور داشتند، درباره دستور جلسه بحث و گفتگو شد.
انتهای پیام/ 112