مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

باید با جهاد تبیین دانش آموزان را در جریان دستاوردهای انقلاب قرار دهیم

«محمدی» گفت: تلاش دشمنان برای دلسرد کردن جوانان از انقلاب در حال اقدام بوده و ما باید با جهاد تبیین دانش آموزان را در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار دهیم.
کد خبر: ۶۴۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ - 22January 2024

باید با جهاد تبیین دانش آموزان را در جریان دستاوردهای انقلاب قرار دهیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سلمان محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گردهمایی دانش آموزی جهاد تبیین که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد با تاکید باید با جهاد تبیین دانش آموزان را در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار دهیم و اظهار داشت: بیش از ۵۳ میلیون نفر از جمعیت ۸۹ میلیون نفری کشور در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متولد شده‌اند، لذا هیچ تجربه‌ای از زندگی در دوران رژیم ستمشاهی ندارند و باید با جهاد تبیین شرایط زندگی مردم در دوران پهلوی را برای آنها تشریح کنیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تطهیر رژیم پهلوی از طریق فضای مجازی، گفت: دشمنان در تلاشند با امپراطوری رسانه ای خود و با خوراندن دروغ به مردم، چهره زشت رژیم پهلوی را زیبا جلوه دهند و جوانان را گول بزنند.

محمدی ادامه داد: دشمنان همچنین در تلاشند تا با زیر سوال بردن دستاوردهای نظام، جامعه و به خصوص جوانان را از اسلام و انقلاب دلسرد کنند، لذا همه وظیفه داریم با بیان خدمات نظام و روشنگری در مورد جایگاه امروز کشور در دنیا، به جامعه امید تزریق کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه مطالعه کتاب صعود چهل ساله را به جامعه به خصوص دانش آموزان توصیه کرد و افزود: این کتاب مستند بوده و جایگاه واقعی ایران اسلامی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب را به خوبی تشریح کرده است.

محمدی در ادامه با دعوت از کلیه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم برای شرکت در لیگ بزرگ دانش آموزی جهاد تبیین گفت: دانش آموزان استان تا ۳۰ بهمن فرصت ثبت نام در لیگ جت را دارند.

وی مهمترین هدف از برگزاری لیگ جت را تلاش در جهت ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این رویداد دانش آموزی نقش مهمی در بالا بردن سواد رسانه ای دانش آموزان داشته باشد. دانش آموزان برای ثبت‌نام در لیگ جت می توانند به مدیران ‌و مربیان پرورشی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار