برگزاری نشست شورای هماهنگی مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در ایلام

نشست شورای هماهنگی مشاوران دستگاه‌های اجرایی استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ - 22January 2024

برگزاری نشست شورای هماهنگی مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، نشست شورای هماهنگی مشاوران دستگاه‌های اجرایی استان ایلام به ریاست «ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار شد.

«ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و سه هزار شهید استان گفت: شهادت عزیزانمان در کرمان توسط داعش و ظالمان عالم با حمایت رژیم غاصب صهیونیستی محکوم می‌کنیم. 

وی ابراز داشت: همه ما مکلفیم خدمات ارزنده‌ای که دولت انجام داده به درستی برای مردم تبیین کنیم و باعث امیدآفرینی در کشور باشیم.

نجفی خاطرنشان کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر در همه دستگاه‌های اجرایی اجرا شود و بنر با موضوع رعایت حجاب اسلامی در ورودی تمام دستگاه‌های اجرایی نصب شود.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: امنیت و آرامشی که امروزه ما داریم ماحصل خون شهداست و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم. 

این مسئول با اشاره به بحث انتخابات، گفت: در بحث انتخابات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند «حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است» باید با حضور حداکثری خود باعث اقتدار و قدرتمندی نظام شویم هر رأی تیری به قلب دشمنان نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها