فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی:

دوران دفاع مقدس بهترین مظهر و نماد وحدت و اخوت

سردار فرجی گفت: بهترین مظهر و نماد وحدت و اخوت را در دوران دفاع مقدس از رزمندگان و شهدا مشاهده کردیم.
کد خبر: ۶۴۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ - 22January 2024

دوران دفاع مقدس بهترین مظهر و نماد وحدت و اخوتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی امروز (دوشنبه) در نشست اخوت پایوران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج اظهار داشت: بهترین مظهر و نماد وحدت و اخوت را در دوران دفاع مقدس از رزمندگان و شهدا مشاهده کردیم. با تأسی از آن فرهنگ می‌توان سازمانی پویا و متحد بوجود آورد.

وی عنوان کرد: راهبرد اصلی ما، پیشرفت در زمینه‌های اقتصادی، سرمایه سازمانی و فناوری است. در این راستا یکی از ملزومات برای نیل به ایجاد محل خدمتی به مکانی با روحیه نشاط و سرشار از ایثار و همدلی، توجه به آموزش کارکنان و خانواده ایشان، توانمندسازی و نگرش به فرهنگ سازمانی و سرمایه‌های انسانی است.

سردار فرجی ضمن تأکید بر انسجام، همدلی و صمیمیت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی توسط آحاد کارکنان، تصریح کرد: تلاش ما بر این بوده تا با استفاده از ابزار دوستی، اخوت، همدلی و مشارکت که از عوامل مؤثر پیشرفت اهداف و برنامه‌ها به شمار می‌آید بتوانیم نقش مهم و مؤثری را در زمینه مأموریتی خود در تراز انقلاب اسلامی با روحیه جهادی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار