در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مطرح شد؛

سردار رادان: امروز نیازمند فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی هستیم/ قدرت پوشالی رژیم جعلی درحال فروپاشی است

فرمانده فراجا گفت: تهران این روزها حال و هوای شهدایی گرفته است و امروز نیازمند فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی هستیم. 
کد خبر: ۶۴۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ - 22January 2024
فرمانده فراجا: امروز نیازمند فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی هستیم/ قدرت پوشالی رژیم جعلی درحال فروپاشی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (دوشنبه) در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه باید از شهدا تشکر کنیم که اجازه دادند ما برای آن‌ها محفل به پا کنیم، اظهار داشت: شهدا مسیری جاودانه انتخاب کردند؛ شهدا نیستند، اما وجود دارند پنهان هستند، اما پیدایند اما با چشم مصلح دیده نمی‌شوند و این اثر وجودی شهدا است. 
 
سردار رادان گفت: امروز تهران حال و هوای شهدا دارد و امروز نیازمند فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی هستیم. 
 
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در روزگاری هستیم که جهان روز‌های قاسم سلیمانی را همچنان در ذهن دارد، تصریح کرد: در روز‌هایی به سر می‌بریم که دشمنان به دنبال از بین بردن غزه از روی نقشه هستند، اما گروهی مجاهد به ساختار پی در پی امنیتی او حمله می‌کنند و این قدرت پوشالی را از بین می‌برند.

مطالب بیشتر:

سردار رادان افزود: حادثه تروریستی راسک مردم ایران را مجددا مهمان شهدا کرد؛ حادثه‌ای که شیعه و سنی فارس و بلوچ در کنار هم برای امنیت کنار یکدیگر قرار گرفتند و با ظلم جنگیدند و به درجه والای شهادت نائل آمدند.
 
وی با بیان اینکه راه شهدا راه رسیدن به تعالی است، خاطرنشان کرد: ما فکر می‌کنیم که شهدا خفته هستند اما آن‌ها هوشیار هستند و در زمان‌های مختلف با حضور خود حال و هوای ما را زنده و پویا می‌کنند و این اثر وجودی شهدا است.

فرمانده کل انتظامی گفت: شهدا راه را به ما نشان دادند و اگر بخواهیم به تعالی برسیم باید راه آن‌ها را طی کنیم.

سردار رادان افزود: امروز شهدا همچون زمان دفاع مقدس مین‌ها را خنثی می‌کنند و پرچم سفید در مسیر نصب می‌کنند تا راه را به درستی طی کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به حضور فرزندان شهیدان همت، دستواره، حاج قاسم سلیمانی، حنیف، باکری، زحمت کش در این یادواره گفت: امروز این شهیدان در تاریخ ما ماندگار شدند و این اثر وجودی شهدا است.

وی با اشاره به ویژگی شهدا افزود: ولایت‌پذیری و ولایتمداری از مهمترین ویژگی شهدا است و امروز در وصیتنامه شهدا این ولایت‌پذیری را مشاهده می‌کنیم. 
 
 
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه رزمندگان جبهه مقاومت سختی‌ها را شرمنده کردند، گفت: نیروهای ما در حادثه تروریستی راسک سختی خدمت را شرمنده کردند و با ولایتمداری در راستای امنیت از جان خود گذشتند.

سردار رادان گفت: امروز از خانواده شهدا بخواهیم که ما هم شهادت نصیبمان شود غیر از این خواهیم مُرد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار