مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مرکزی:

برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ایام الله دهه فجر

انقانی گفت: ویژه برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با عنوان «فجرانه» در ایام الله گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ - 22January 2024

برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با عنوان «فجرانه» در ایام الله دهه فجر«مرتضی انقانی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مرکزی در گفت‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر ۱۴۰۲ مقارن با چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با عنوان «فجرانه» برگزار می‌شود.

وی گفت: برپایی هر چه با شکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب به عنوان مهمترین مناسبت ملی کشور و انعکاس خارجی آن در عرصه بین الملل نشان اقتدار و مردمی بودن نظام اسلامی است.

انقانی اجرای باشکوه جشن انقلاب با تاکید بر نقش بی بدیل مردم و گرامیداشت ایام ماه‌های رجب و شعبان، انتقال مفاهیم و ارزش‌ها انقلاب اسلامی به نسل نو، فراهم آوردن زمینه انس و الفت مردم با آموزه‌های اصیل انقلاب و مسجد، ایجاد شور و شوق انقلابی و تقویت عزت نفس ملی، بهره مندی عادلانه تمام محلات و مناطق شهری و محلات از امکانات برگزاری جشن انقلاب را از اهداف ویژه برنامه فجرانه دانست.

مسؤول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی افزود: جشنواره فجرانه ۴۵ امین بهار انقلاب در بخش‌های قرآن کتاب انقلاب، مسجد آذین، حرف حساب، سهم من، کتابخوانی چغک،  سرودآوای انقلاب، نورافشانی انفجار نور، جهاد تبیین، مسابقات تنیس، دارت و فوتبال دستی، مسابقه عکس حضور و مسابقات روزنامه دیواری پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در مسابقه سهم من که در مقابله با تلاش دشمن در از بین بردن عزت نفس ملی و نادیده گرفتن کارآمدی و دستاورد‌های انقلاب طراحی شده است هر یک از شرکت کنندگان به معرفی دستاوردی از انقلاب یا یکی از پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف در قالب یک ویدئوی یک دقیقه‌ای می‌پردازند و به جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین ارائه‌های دریافتی پس از داوری، جایزه تعلق می‌گیرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان داشت: مسابقات روزنامه دیواری انقلاب همه ساله در کانون‌های مساجد سطح استان برگزار می‌شود و امسال این مسابقه با موضوعات توصیه به حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، سربازان راه روشن سلیمانی (با نگاه انتقام حادثه تروریستی کرمان)، پیروزی خط مقاومت در غزه، زن و خانواده با تاکید نقش مادری به عنوان مهمترین نقش در عالم خلقت و استوانه‌های انقلاب (بنیانگذار انقلاب، امام خامنه ای، شهید بهشتی، شهید مطهری) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار