نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مجاهدت‌های سردار «خرم» از یاد‌ها نخواهد رفت

حجت الاسلام «قریشی» گفت: مجاهدت‌ها و تلاش‌های مرحوم سردار «عابدین خرم» فرمانده سابق سپاه شهدای آذربایجان غربی هیچگاه از خاطر ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان غربی فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۶۴۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 23January 2024

مجاهدت‌های سردار «خرم» از یاد‌ها نخواهد رفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم تشییع پیکر مطهرسردار «عابدین خرم» فرمانده سابق سپاه شهدای آذربایجان غربی، سپاه عاشورای آذربایجان شرقی و استاندار فقید آذربایجان شرقی باحضور پرشکوه مردم ولایتمدار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری در ارومیه برگزار شد.

پیکر مرحوم سردار «عابدین خرم» از میدان انقلاب تا خیابان سرداران ارومیه بر دوش مردم تشییع و سپس برای خاکسپاری به قطعه جانبازان باغ رضوان ارومیه منتقل شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این مراسم رحلت شهادت گونه این مجاهد خستگی ناپذیر را تسلیت گفت و افزود: سردار خرم یکی از فرماندهانی بود که در سال‌های حماسه و ایثار و دوران پرتلاش خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی زحمات بسیاری متحمل شد.

وی گفت: بدون تردید مجاهدت‌ها و تلاش‌های این عزیز هیچگاه از خاطر ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان غربی فراموش نخواهد شد. امام جمعه ارومیه به رشادت‌های این سردار رشید اسلام در دفاع از حرم و کشور سوریه نیز اشاره کرد و در پایان برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با ارواح طیبّه شهداء، انبیاء و اولیاء (ع) مسئلت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار