معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

ضرورت تببین خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی برای مردم

عزیزی بر تلاش تمام مدیران برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و ضرورت تببین خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی برای مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۶۴۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 22January 2024

ضرورت تببین خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی برای مردمبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه جهاد تبیین استان اظهار داشت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات با تببین خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته فراهم شود که در این خصوص می‌طلبد هر یک از دستگاه‌ها بر اساس وظیفه‌ای که بر عهده دارند برای افزایش حداکثری مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: تمامی دستگاه ها با بهره‌گیری از ظرفیت خوب اعتکاف، اعیاد رجبیه، ایام الله دهه فجر استفاده و برنامه های این مناسبت ها را با رویکرد نهضت خدمات رسانی، ایجاد امید، شور و نشاط برگزار کرده و از این طریق مردم را به حضور پرشور در پای صندوق های رای دلگرم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات موثر دانست و گفت: رسانه‌ها، فضای مجازی، صدا و سیما و امثال آن با تولید محتوا از روند پیشرفت کشور در مقایسه با دوران قبل از انقلاب و حال حاضر در روستاها، مراکز بخش و شهر یزد در حوزه های مختلف از قبیل راه ، آبرسانی، برق رسانی و ... اقدام و این خدمات رسانی ها را برای مردم تبیین و گزارش کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار