سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

دبیرخانه دائمی حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در استان مازندران راه‌اندازی شد

«عزیز زاده گرجی» با عنوان اینکه در انقلاب اسلامی مردم همیشه حماسه‌گردان و میدان‌دار هستند، گفت: دبیرخانه دائمی حماسه ششم بهمن آمل توسط جمعی از یادگاران دفاع مقدس در استان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۶۴۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ - 22January 2024

دبیرخانه دائمی حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در استان مازندران راه‌اندازی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، «قاسم عزیز زاده گرجی» سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران عصر امروز در سومین همایش ملی حماسه اسلامی ششم بهمن آمل که در دانشگاه مازندران برگزار شد، با یاد و خاطره مقاومت ماندگار مردم آمل، اظهار داشت: مردم منطقه با دست خالی و با داس و تبر با کیسه و شن و ... سنگر‌هایی که ایجاد کردند مقابل نفاق و عوامل استکبار با اراده آهنین ایستادند و بصیرت مردم آمل را باید همواره به عنوان یک افتخار در تاریخ ایران اسلام انقلاب جاویدان بدانیم.

وی با بیان اینکه همیشه سربند «هزار سنگر» بر پیشانی مردم آمل می‌درخشد، افزود: برای اولین بار برای حماسه ششم بهمن همایشی برگزار و مقالاتی تهیه و ارسال شده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه باید پدیدارشناسانه به حماسه ملی ۶ بهمن آمل نگاه کرد، ادامه داد: باید نسبت به این حماسه نگاه فراملی داشته باشیم، زیرا انقلاب اسلامی متکی بر مردم است و مصداق بارز آن حماسه ششم بهمن آمل است.

این مسئول با اشاره به اینکه حضرت امام راحل از حماسه مردمی ششم بهمن آمل در وصیت‌نامه الهی و سیاسی خویش یاد کرده‌اند، تصریح کرد: مردمی بودن این حماسه دلیل آن بوده است.

عزیز زاده گرجی با عنوان اینکه در انقلاب اسلامی مردم همیشه حماسه‌گردان و میدان‌دار هستند، اذعان داشت: دبیرخانه دائمی حماسه ششم بهمن آمل توسط جمعی از یادگاران دفاع مقدس در استان راه‌اندازی شده است.

وی از محققین و پژوهشگران خواست تا همه ابعاد حماسه ششم بهمن آمل را بررسی کنند و گفت: لازم است هر ماه یک کرسی علمی در آمل برگزار شود، زیرا این حماسه باید تبیین شود و باید با پشتوانه علمی و مبتنی بر فکر و اندیشه باشد.

عزیز زاده گرجی عنوان کرد: مطالعات حماسه ششم بهمن آمل باید با تکیه بر مسائل فرهنگی از جمله نقش بازاریان نقش معلمان و کارگران در آن بررسی شود.

این مسئول با بیان اینکه حماسه ششم بهمن آمل به عنوان عبرت‌های تاریخی الگوساز می‌تواند مدل باشد، اظهار داشت: حماسه ششم بهمن آمل باید توسط مردم زنده نگه داشته شود و برای این کار نیازمند گفتمان سازی جدید هستیم. زبان انتقال پیام بسیار مهم است.

وی نقش هنرمندان و فرهیختگان را در تبیین و انتقال پیام حماسه ششم بهمن آمل برجسته توصیف کرد و ادامه داد: ما باید داشته‌هایمان را برای نسل امروزی روشن کنیم.

مطالب بیشتر:

**جریان مقاومت نشأت گرفته از حماسه اسلامی ششم بهمن آمل است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: این دوره انتخابات دارای حساسیت‌ها و اهمیت زیادی است زیرا دشمن از مدت‌ها قبل ستاد تخریب انتخاباتی را تشکیل داده است و تمام تلاش را به کار گرفتند تا حضور مردم را کمرنگ کنند.

عزیز زاده گرجی به طراحی چهار راهبرد انتخاباتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: همه ما باید برای تحقق چهار راهبرد به ویژه مشارکت مردم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار