با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «مالک رحمتی» را به سمت استانداری آذربایجان شرقی تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ - 23January 2024

سردار کارگر انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «مالک رحمتی» را به سمت استانداری آذربایجان شرقی به وی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مالک رحمتی 
 استاندار محترم استان آذربایجان شرقی 
 
با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته جنابعالی به سمت استاندار استان فرهنگ‌دوست و غیور آذربایجان شرقی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 

همواره استاندار به عنوان نماینده عالی دولت و فرمانده میدان توسعه و پیشرفت استان، نقش بسزایی در اجرای سیاست‌ها و راهبری امور دارد؛ امیدوارم با همت و تلاش جهادی و با بهره‌مندی از دانش نخبگان و اندیشمندان جوان و تجربه پیشکسوتان و اتخاذ رویکردی مردمی، زمینه آبادانی و اعتلای مادی و معنوی روزافزون آن استان را فراهم نموده و به عنوان رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، گام‌های مفید و موثری در مسیر توسعه، ترویج و ماندگاری فرهنگ ارزشمند انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت بردارید. 

با گرامیداشت یاد و خاطره و تلاش‌ها و خدمات مرحوم «زین‌العابدین رضوی خرم»، سلامتی و توفیق روزافزون شما برادر ارجمند و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را در سایه توجهات حضرت ولی عصر امام زمان (عج) و در تدوام راه شهیدان والامقام، تحت منویات و رهنمود‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم. 

 رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 
 سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار