دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

نقش منافقین در ترور مستشاران ایرانی به دست رژیم صهیونیستی+ سند

به نظر می‌رسد با شناسایی شهید حجت‌الله امیدوار به‌عنوان یکی از مرتبطین با جبهه مقاومت از سوی منافقین، احتمالا اطلاعات کسب شده در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۴۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵ - 24January 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید «حجت‌الله امیدوار» معروف به «حاج صادق» از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از مستشاران ایرانی در سوریه بود که روز شنبه ۳۰ دی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به همراه چهار تن دیگر از همکاران خود به شهادت رسید.

این شهید که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود با توجه به نقش مهمی که در ضربه زدن به آمریکایی‌ها در سوریه داشت، نام وی بار‌ها در فهرست ترور موساد و سرویس‌های جاسوسی آمریکایی قرار گرفته بود. چندی پیش واشنگتن‌پست در گزارشی به فعالیت‌های نیروی قدس سپاه و شخص حاج صادق به‌عنوان یکی از تهدید‌ها علیه حضور آمریکایی‌ها در سوریه پرداخته بود. روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز از وی به‌عنوان یکی از اضلاع پشتیبانی نیرو‌های مقاومت در منطقه یاد کرده است.

با وجود حمله مستقیم رژیم صهیونیستی به ساختمان محل استقرار مستشاران، اما نمی‌توان از نقش و ارتباط منافقین با سرویس‌های جاسوسی از جمله موساد غافل شد. طبق سند پیش‌رو، منافقین در سال ۱۳۹۱، شهید حجت‌الله امیدوار را به‌عنوان یکی از مرتبطین با جبهه مقاومت در لبنان و سوریه شناسایی کرده و احتمالا اطلاعات کسب شده را در اختیار رژیم صهیونسیتی قرار داده‌اند.

نقش منافین در ترور مستشاران ایرانی به دست رژیم صهیونیستی+ سند

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار